Kacho Group — український fashion-холдинг. Якісне взуття без втрат для навколишнього середовища
02 December, 2021
Kacho Group — український fashion-холдинг. Житомир, Київ.
Цілі сталого розвитку:
Ключова №12 — Відповідальне споживання
Супутні: №5
Ціннісна пропозиція (Purpose)
Зробити індивідуальне взуття доступним завдяки ощадливому виробництву, а якісним та зручним — завдяки власному дизайн-бюро та досвіду, що передається з покоління у покоління.
Галузь бізнес-моделі: виробництво взуття та аксесуарів
Цілі діяльності: Діяти, щоб уникнути шкоди та сприяти вирішенню проблеми.
Економічна бізнес-модель
- Основна: Ощадливе виробництво
- Додаткова: Соціальне підприємництво
Аліна Качоровська
Kacho Group — український fashion-холдинг, до якого входять бренди:
- Kachorovska: серійне виробництво взуття та аксесуарів, ательє з пошиття індивідуальних замовлень, мережа магазинів роздрібного продажу в Києві та Одесі, онлайн-магазин kachorovska.com;
- Melly: бренд взуття та сумок із середнім чеком 2 тис. грн;
- Kachorovska Coffee Bar: мережа кафе-кав’ярень при магазинах Kachorovska у Києві та Одесі;
- K. LAB: сервіс із розробки продуктів і колекцій під замовника;
- Factory 1957: оптові замовлення з пошиття взуття та сумок для дизайнерів і брендів;
- Kacho Post Sparkling Office: пункт самовивозу товарів, де є умови для комфортної примірки;
- Бренд одягу (запущено у травні 2021 р.).
Власники вважають, що бренд Kachorovska народився 1957 року — саме тоді Леоніда Качоровська, бабуся співзасновниці компанії Аліни Качоровської-Очеретяної, пішла працювати швачкою у взуттєву артіль (кооператив) у Житомирі. З того часу і дотепер родина Качоровських створює взуття.
Понад півстоліття майбутній бренд існував у форматі родинного ательє, відроджуючи культуру виготовлення взуття на замовлення. За час існування ательє виконало більше 40 000 індивідуальних замовлень взуття.
Аліна називає себе «дівчинкою з Житомира», не вкладаючи в це словосполучення жодного підтону меншовартості. Навпаки, пишаючись усім своїм досвідом та плекаючи цінності сімейного бізнесу.
Історія бренду Kachorovska у столиці почалася 2008 року з маленького офісу, де приймали лише індивідуальні замовлення. З часом кількість замовлень поступово зростала. Свою роль у цьому зіграли такі фактори, як Революція Гідності та хвиля економічного патріотизму в країні.
У 2015 році бренд запускає власну лінійку продукції, не лише під індивідуальне замовлення, з кастомного виробництва бренд розвився у серійне. Бренд Kachorovska працює без посередників за моделлю B2C. Моделі взуття відшивають на власній фабриці у Житомирі і напряму продають клієнтам. Колодку за спецзамовленням виробляють на одній із мануфактур Італії, яка має 80-річну історію. В українського бренду Kachorovska така політика: вони навмисно не виробляють взуття у великих кількостях. Власники також стверджують, що кожна пара взуття проходить краш-тести на 10 стопах, доки не стане довершеною. Якість — одна з основоположних цінностей бренду. Все це наближає Kachorovska до підходів, що відповідають концепції «свідома мода».
Коли місця стало замало і захотілося відокремити ательє від магазину, орендодавці запропонували приміщення колишнього банку в Києві, що було на поверх нижче від тодішнього магазину-ательє Kachorovska. Вже за 2 місяці на першому поверсі відкрилася кав’ярня, до якої перемістився магазин, а ательє залишилось на другому поверсі.
Згодом бренд Kachorovska починає активно заявляти про свою соціальну позицію. 27 лютого 2019 року бренд представив колекцію сумок Kachorovska #BH15, яка була створена в межах співпраці з Фондом родини Богдана Гаврилишина. Така соціальна колаборація розпочалася наприкінці 2018 року. Тоді для Благодійного вечору Фонду були створені перші 15 сумок з унікальними принтами, які відповідають 15-ти пунктам пропонованої «Декларації відповідальності людини» Богдана Гаврилишина. Після аукціону сумки з колаборації були представлені в Українському домі на Економічному форумі в Давосі. Ця новина отримала широкий резонанс, саме тому було прийнято рішення про виробництво та продаж сумок на постійній основі.
Частина коштів (а саме 20%) від продажу кожної сумки були перераховані на підтримку програм Фонду, які скеровані на освіту та розвиток української молоді. Сумки були традиційно виконані з натуральної італійської шкіри і пошиті вручну майстрами Kachorovska. Кожна з них має унікальний принтований ремінь з написом, який відповідає пунктам Декларації #BH15.
Наприкінці 2019 року Kachorovska почала готувати масштабне перепозиціонування бренду. Це був тривалий процес продумування майбутнього бачення бренду. 2 березня 2020 року компанія виходить з новою рекламною кампанією, яку готувала останні півроку. Новий слоган бренду Kachorovska — «Жінка, помножена на два». Компанія публікує відеоролик «WomanX2 — Нова жіночність від Kachorovska», який миттєво стає віральним, про нього пишуть, його поширюють, він викликає соціальну дискусію. Ролик пронизаний жіночністю та фемінізмом. Він про право на самовираження, право бути собою, право бути жінкою, право на помилки і на визнання успіху. Саме таку позицію бренд хоче транслювати у світ.
Kachorovska стає не просто брендом сумок та взуття, а справжнім соціальним маніфестом, активно підіймаючи питання позиції жінок у суспільстві та гендерної рівності. Позиція бренду прослідковується у всіх комунікаціях, зйомках, текстах, соціальних мережах. На сайті компанії з’являються розлогі статті, які простою і зрозумілою мовою говорять зі своєю цільовою аудиторією про складні соціальні питання, що прямо стосуються жінок.
“Я думаю мама і бабуся забули, як вони втомлювались. Вони теж хотіли спати. Якраз зараз я перебуваю у цьому моменті і дуже добре це знаю. Не вдається нічого поєднувати — роботу з материнством. Точніше, намагаєшся поєднувати, а по факту — є як є. Мені здається, треба дійсно менше думати про те, як поєднати усе це і знайти баланс. Тому що ніколи ти його не знайдеш. Ніколи! Маючи роботу, дітей, дім, чоловіка, сім’ю… Баланс? Забудь про нього! Його не існує!”, — ділиться Аліна.
Через кілька днів після публікації ролика Україну накриває хвиля пандемії COVID-19 і всі плани нової стратегії компанії доводиться корегувати. Брендові Kachorovska вдається пройти період локдаунів з мінімальними втратами. Ба більше, компанія починає ще амбітніше заявляти про себе: не лише через слоган — «Ми не просто ламаємо стереотипи про український сервіс. Ми ламаємо стереотипи про українську похмуру ментальність», — а й через створення fashion-холдингу Kacho Group, який об'єднав під однією парасолькою 7 брендів.
«Ми зрозуміли, що рівень нашої експертності у виробництві, продажу взуття, маркетингу набагато більший, ніж один бренд. Тому ми вистрибуємо з клітинки бренду. Його ми плекаємо, любимо ніжно, і там своя стратегія на 14 місяців. Але паралельно ми розвиваємося в холдинг, групу компаній Kacho Group. Однозначно, ціль — бути прибутковим. Але в цьому кубику бізнесу є душевна складова, я так її назвала. Те, на що далі з цим ресурсом прибутковості можна впливати. Якщо нам вдасться трансформувати естетику українських жінок — вау! Це — класно. І цьому буде допомагати прибутковість», — ділиться Аліна своїми планами.