Українські айтішники створили фонд KOLO для оперативної допомоги ЗСУ
22 березня, 2022
На початку березня 2022 року команда топів продуктових компаній заснували KOLO — фонд оперативної допомогти Збройним Силам України.
Жоден з керівників Kyivstar, Readdle, Parimatch, Reface, Vimeo, Projector, ЛУН, Wise до війни не мав нічого спільного з армією, логістикою та постачаннями. Однак всі вони вирішили зробити те, що українці вміють найкраще — об’єднатися заради перемоги.
Головними особливостями KOLO є середній розмір партій та швидка доставка безпосередньо на передову лінію фронту — туди, де її найбільше потребують. Фонд зосередив свою діяльність на постачанні чотирьох основних категорій обладнання:
- бронежилетів та шоломів;
- прицілів і тепловізорів;
- квадрокоптерів і дронів;
- супутникових телефонів та рацій.
Михайло Нестор
KOLO має прозоре фінансування та звітність, яка щодня оновлюється на офіційній сторінці фонду у Facebook.
За перший тиждень фонд зібрав 7 000 000 гривень, з яких найбільший донат склав 850 000 гривень. На ці кошти фонд закупив і доставив в Миколаїв, Харків та полк «Азов» десяток квадрокоптерів з інфрачервоними прицілами, понад 5000 жилетів з касками, американські military-grade дрони, десятки боксів з тепловізорами. Також, разом із партнерами із США, KOLO доставив літак повний припасів, який вже успішно приземлився в Україні. KOLO здійснює закупівлі тільки в перевірених продавців і самостійно організовує логістику.
Підтримати KOLO можна на порталі фонду, де можна знайти реквізити для банківського переказу або зробити пожертву через Google/Apple Pay. Усі, хто зробить донат, отримають доступ до закритого Telegram-чату, де регулярно надаються всі звіти та висвітлюються новини фонду.