Можливість для підприємств отримати консультаційний супровід з розвитку експорту
18 квітня, 2024
Центр підтримки експорту Торгово-промислової палати України за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» оголошує другу хвилю відбору компаній для надання онлайн-супроводу з розвитку експорту. У межах ініціативи експерти ТПП допоможуть українським підприємствам із секторів пакувальних матеріалів, косметичної продукції та харчових добавок розробити стратегію з виходу на міжнародний ринок, зробити перші кроки та знайти покупців. Супровід триватиме 3 місяці — до 1 місяця на складання стратегії, до 2 місяців — впровадження плану.
Консультанти разом з компанією:
- визначать потенційний ринок збуту, якій відповідає спроможності компанії та продукту;
- проведуть аналіз вимог ринку до продукту, а також необхідність адаптації до запитів споживачів і покупців;
- проаналізують сегменти споживачів, попит, потенціал розвитку продажів;
- обґрунтують стратегію виходу на ринок, допоможуть скласти профілі клієнтів/споживачів продукту компанії;
- опрацюють питання ціноутворення та позиціонування продукту/компанії на ринку;
- нададуть огляд каналів просування;
- проаналізують промоматеріали компанії, нададуть рекомендацій щодо заходів з просування;
- підготують перелік ресурсів пошуку покупців та складуть план комунікацій;
- нададуть рекомендації щодо підготовки та проведення перших зустрічей/ переговорів.
У результаті 10 підприємств отримають покроковий план дій для встановлення контактів на вибраному потенційному ринку протягом наступних 3 місяців з визначеними показниками моніторингу результативності.
Для кого?
Участь в проєкті можуть взяти українські малі та середні підприємства, які здійснюють свою діяльність у секторах пакувальних матеріалів (зокрема, які контактують з харчовою продукцією), косметичної продукції та харчових добавок, а також мають:
- 10 і більше співробітників;
- продукти, потенційні експортні контракти або вже здійснені поставки продукції;
- зареєстровану компанію та виробництво на підконтрольних уряду України територіях (або релоковані);
- виробничі потужності, які здатні виробляти товари для експорту і мають необхідні дозволи для ведення діяльності з виробництва товарів (або компанія перебуває на етапі отримання дозволів/сертифікатів);
- персонал/відділ для розвитку експортних продажів (або персонал перебуває в процесі навчання);
- досвід: здійснення експортних продажів/мінімум 1 рік експорту в інші країни/експортні продажі e-commerce/експортні продажі інших товарів, які виготовляє компанія.
Компанія-учасник погоджується:
- укласти угоду про співробітництво в межах проєкту;
- надавати інформацію про обсяги експортних продажів, кількість співробітників/постачальників сировини/інші узгоджені показники;
- інформувати про потенційні контракти, укладені в ході проєкту (з‘явилися завдяки участі у проєкті); про експортні продажі на початку проєкту та по його закінченню (без деталізації комерційно чутливої інформації);
- нести витрати, пов‘язані з укладанням угод/контрактів, отриманих в межах проєкту;
- повідомляти про кількість збережених та новостворених робочих місць;
- інформувати про досягнення успіху завдяки проєкту.
Як взяти участь?
Для участі в ініціативі потрібно заповнити аплікаційну форму.
Якщо форма відображається некоректно або не відображається взагалі, будь ласка, перейдіть за посиланням.
Довідково:
- Супровід організує Торгово-промислова палата України за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
- Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує український бізнес з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.