Як маленькі акції допомагають бізнесу реалізовувати великі благодійні збори
28 лютого, 2023
Щоб оперативніше допомагати дітям, Фонд об'єднується з бізнесами різного масштабу: від майстринь клаптикового шиття до великих нафтових компаній. Такі співпраці показують, що розмір бізнесу не є важливим, адже головне — ключова ідея, за якою хоче йти аудиторія. Тому варто зосередитися на тому, щоб співпраця з благодійниками мала потужну та зрозумілу креативну складову. Бренди різних масштабів все активніше долучаються до допомоги Фонду залучаючи різноманітні креативні стратегії.
Новий логотип від брендингової агенції Rocketmen
Вже понад пів року брендингова агенція Rocketmen реалізовує дизайн марафон «Схвильовані», в межах якого молоді українські бренди за донат отримують логотипи та віжуали для соціальних мереж. Усі кошти від проєкту агенція спрямовує на рахунок Фонду. Таким чином «Діти Героїв» отримали близько 100 000 грн допомоги без прямих витрат агенції.
Листи підтримки від дітей водіїв Uklon
Напередодні Нового року та Різдва онлайн-сервіс виклику автомобілів Uklon розпочав спільну акцію «Подаруй дітям свято». Основна ідея такої акції — створити між дітьми дружні стосунки по листуванню та сприяти не лише фінансовому, а й емоційному покращенню їхнього становища, спираючись на підтримку з боку однолітків. В межах проєкту діти водіїв компанії писали листи підопічним Фонду. Результатом акції стали 152 дитячих привітання, які отримали підопічні фонду отримали їх разом з подарунками, на які Uklon виділив 500 000 грн напередодні новорічних свят. Компанії вдалось зосередити увагу не тільки на матеріальній допомозі, а й на підтримці психологічного стану дітей, якими опікується Фонд.
Міські квести з солодкими подарунками від «Ковальської»
Компанія «Бетон від Ковальської» запустила благодій проєкт «Творча академія». Основна мета програми — надати можливість підопічним Фонду протягом 2023 року відвідувати арт-терапію: малювання, ліплення, гончарство, фотографію тощо.
Щоб зібрати кошти на реалізацію проєкту компанія наприкінці грудня 2022 року перетворила залишки колишніх блокпостів у Києві на казкових персонажів. За допомогою QR-коду на кожному блокпосту можна було розпочати квест та відшукати всіх інших персонажів. Ті, хто знайшов усіх і задонатив на «Творчу академію», отримав солодкі призи.
Квести можуть бути ефективним способом зібрати кошти для благодійної діяльності. Це може бути розважальною та цікавою формою залучення клієнтів до благодійності та створення спільноти, яка підтримує соціальні ініціативи.
Крім того, інтерактивні завдання можуть бути використані для залучення громадської уваги до певної проблеми чи потреби. Наприклад, бізнес може створити інтерактивну кампанію, щоб привернути увагу до важливих громадських ініціатив, що може стати дієвими способом інформування клієнтів про соціальні питання та закликом долучатись до допомоги.
Донати на АЗС SOCAR на здійснення дитячих мрій
Наприкінці листопада 2022 року спільно з Dobro.ua та SOCAR «Діти Героїв» запустили новорічний проєкт «Подаруй свято дітям Героїв», щоб здійснити новорічні мрії підопічних фонду.
Клієнтам SOCAR під час відвідування заправки пропонували задонатити на проєкт і отримати спеціальну листівку із зображенням дитячих малюнків. За місяць вийшло зібрати 476 777 гривень, що вдвічі більше очікуваній сумі. Кошти були направлені на придбання подарунків підопічним Фонду. Компанія SOCAR припускає, що успішність реалізації цього проєкту пов'язана саме з унікальними листівками, які стимулювали клієнтів до благодійності у святкові дні.
Участь в таких благодійних акціях може збільшити лояльність клієнтів до підприємства. Якщо людина знає, що при купівлі товарів або послуг вона допомагає, то це може позитивно вплинути на її ставлення до бізнесу й таким чином можна швидше реалізувати різноманітні благодійні кампанії.
Благодійні ялинкові кульки від Kyiv Food Market
Декорування бізнесу на свята може вимагати значних витрат на купівлю та установку прикрас, світильників тощо. Якщо відмовитися від цього, то звільнені кошти можна використати на благодійні цілі: для підтримки благодійних організацій та привернути увагу громадськості до соціально важливих питань.
Щоб відсвяткувати 2023 рік, Kyiv Food Market вирішив відмовитися від новорічного декору. Натомість бренд спільно з Фондом виготовив 1 000 ялинкових кульок, кошти від продажу яких були перераховані на допомогу підопічним. Прикраси можна було придбати безпосередньо в корнерах Kyiv Food Market, просканувавши QR-код на коробці.
Бізнес та благодійність, хоч і належать до різних сфер діяльності, стають все більш і більш взаємопов'язаними. Багато компаній залучають своїх клієнтів до участі в благодійних акціях, що допомагає покращити репутацію підприємства, залучити нових клієнтів та збільшити лояльність наявних. Крім того, співпраця з благодійними організаціями є ефективним способом розв'язування соціальних проблем, що своєю чергою позитивно впливає на розвиток бізнесу.