Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Ритейл

Рибний магазин

Окремих рибних магазинів не так багато. Зазвичай риба продається в продуктових магазинах та супермаркетах. Але правильно визначена стратегія рибного магазину дозволить переконати покупців, що все-таки краще купувати саме у вас.

Для реєстрації бізнесу потрібно відкрити ТОВ або ФОП. На реєстрацію й отримання всіх необхідних документів буде потрібно мінімум 2-3 місяці.

Загалом для старту повинні бути:

  • договір оренди;
  • договір на вивіз сміття та утилізацію відходів;
  • сертифікати на всю продукцію;
  • дозволи від інстанцій;
  • медичні книжки у всіх співробітників.

 

Продавати рибу слід тільки в межах строків її зберігання. Після цього ви зобов’язані повернути непроданий продукт постачальникам або утилізувати. Це особливо стосується свіжої риби.

Перед відкриттям рибного магазину варто звернути увагу на конкурентів. Точка повинна бути розташована в місці, де поруч немає інших торгових підприємств, що займаються продажем рибою. Щоб помістити все обладнання в торговому залі та мати достатньо місця для складу, знадобиться площа 40-50 кв.м. Приміщення також має бути обладнано водопроводом, каналізацією та системою вентиляції.

Серед обов’язкового обладнання рибного магазину:

  • холодильна вітрина;
  • холодильна скриня;
  • холодильна камера;
  • морозильна камера;
  • стелажі;
  • стіл для оброблення риби;
  • акваріум;
  • ваги;
  • касовий апарат;
  • кондиціонер.

 

Потрібно скласти бізнес-план і намагатися слідувати йому. Важливо ретельно прорахувати витрати, проаналізувати можливі доходи та продумати можливі ризики. Залучити покупця допоможе яскрава вивіска і добре організована реклама. Але найголовніше для покупця — якісна продукція і прийнятні ціни.

 

Загальні етапи для створення бізнесу