Інші послуги
Рекламна агенція
Реклама — це двигун будь-якого бізнесу. Рекламні послуги надають рекламні агенції. Їхнє головне завдання — просунути чийсь товар чи послугу та отримати за це винагороду. Обираючи таку нішу для підприємницької діяльності, насамперед слід визначитися з переліком послуг, які надаватиме ваша рекламна агенція. У цьому виді бізнесу перелік послуг досить широкий і вимагає від стартапера різного ступеня вкладень та організації.
Який формат агенції краще вибрати?
Існують такі формати рекламних агенцій:
- Повного циклу — повне продумування стратегії маркетингу підприємства, створення всього рекламного контенту та її поширення.
- Спрямоване — робота з окремими етапами маркетингу компанії на постійній основі.
- Креативне — продумування виключно ідеї та формату маркетингу.
- Медіабаїнгове — налагодження зв'язку між компанією та медіа, поширення реклами.
- BTL – організація промоушен-акцій для продукції замовника.
- PR — створення повноцінної кампанії з піару організації.
- Онлайн-орієнтовані — організація рекламної діяльності компанії в онлайн: на форумах, соціальних мережах, створення сайту компанії та його просування.
- Зовнішні — продумування стратегії організації виключно для зовнішньої реклами.
Стандартно рекламні агенції пропонують такі варіанти послуг:
- Планування, створення та розміщення зовнішньої реклами на щитах, вивісках, плакатах тощо.
- Організація реклами компанії у медіа (на радіо чи телебаченні, у газетах, журналах).
- Розробка дизайну та друк поліграфії.
- Робота з акціями та піаром безпосередньо компанії замовника.
- Створення та просування сайтів замовника в онлайн та в соціальних мережах.
- Зйомка рекламних роликів.
- Розробка та виготовлення брендованої чи сувенірної продукції з логотипом компанії замовника.
- Створення та покрокове впровадження стратегії бренду, іміджу компанії.