Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Інші послуги

Рекламна агенція

Реклама — це двигун будь-якого бізнесу. Рекламні послуги надають рекламні агенції. Їхнє головне завдання — просунути чийсь товар чи послугу та отримати за це винагороду. Обираючи таку нішу для підприємницької діяльності, насамперед слід визначитися з переліком послуг, які надаватиме ваша рекламна агенція. У цьому виді бізнесу перелік послуг досить широкий і вимагає від стартапера різного ступеня вкладень та організації.

 

Який формат агенції краще вибрати?

Існують такі формати рекламних агенцій:

  • Повного циклу — повне продумування стратегії маркетингу підприємства, створення всього рекламного контенту та її поширення.
  • Спрямоване — робота з окремими етапами маркетингу компанії на постійній основі.
  • Креативне — продумування виключно ідеї та формату маркетингу.
  • Медіабаїнгове — налагодження зв'язку між компанією та медіа, поширення реклами.
  • BTL – організація промоушен-акцій для продукції замовника.
  • PR — створення повноцінної кампанії з піару організації.
  • Онлайн-орієнтовані — організація рекламної діяльності компанії в онлайн: на форумах, соціальних мережах, створення сайту компанії та його просування.
  • Зовнішні — продумування стратегії організації виключно для зовнішньої реклами.

 

Стандартно рекламні агенції пропонують такі варіанти послуг:

  1. Планування, створення та розміщення зовнішньої реклами на щитах, вивісках, плакатах тощо.
  2. Організація реклами компанії у медіа (на радіо чи телебаченні, у газетах, журналах).
  3. Розробка дизайну та друк поліграфії.
  4. Робота з акціями та піаром безпосередньо компанії замовника.
  5. Створення та просування сайтів замовника в онлайн та в соціальних мережах.
  6. Зйомка рекламних роликів.
  7. Розробка та виготовлення брендованої чи сувенірної продукції з логотипом компанії замовника.
  8. Створення та покрокове впровадження стратегії бренду, іміджу компанії.