Мінімаркет
Зрозумійте свою цільову аудиторію: потенційний клієнт такого магазину — людина, яка хоче біля дому придбати необхідні продукти, щоб не їхати в супермаркет. Зручність такої торгової точки — в її кроковій доступності, тому асортименту має бути менше, а ціни на продукти можна ставити трохи вище, ніж у великому магазині.
Виберіть місце в багатонаселеному районі, між житлових багатоповерхівок або біля транспортної зупинки. Орендуючи приміщення під магазин, зверніть увагу на якість водопостачання та водопроводу, каналізацій, електрики з проводкою достатньої потужності для холодильних вітрин.
- Для організації роботи вам знадобиться полиця, торгові ваги, морозильна шафа, холодильні вітрини, стелажі.
- Якщо це буде мінімаркет з самообслуговуванням, тоді стане в пригоді касовий бокс, купівельні кошики та візки, а також касовий апарат.
Найбільш затребувані товари — алкоголь і тютюнові вироби, для торгівлі ними потрібна ліцензія. Також обов'язкова присутність продуктів масового і щоденного споживання: соки, вода, ковбаса, масло, цукор, крупи, сіль та інші приправи, томатні соуси та майонез, молочна продукція, напівфабрикати, кондитерські вироби. Для мінімагазину самообслуговування можна виділити стелаж з овочами та фруктами, а також вузький асортимент м'яса і риби з невеликим товарним запасом, щоб уникнути прострочення.
Підбір персоналу для мінімагазину — відповідальний момент. Трапляється багато таких, хто краде або обманює клієнтів, — це впливатиме на репутацію мінімагазину. Ретельно проводьте співбесіди та регулярні інвентаризації на початку діяльності.