Магазин меблів
М’які дивани, місткі шафи та зручні крісла оточують нас не тільки вдома, а й на роботі, в кафе, кіно. Меблевий бізнес — один із поширених видів підприємницької діяльності, а це значить, що в цій сфері існує велика конкуренція. Проте навіть за високої конкуренції, меблевий магазин може стати досить прибутковим видом підприємництва.
Формат магазину
Починати варто з продумування формату магазину. Це може бути:
- універсам, де продається все — від меблів для передпокою до дитячих колисок;
- вузькоспрямований магазин (офісні меблі, меблі для спальні, кухні, вітальні чи дитячої кімнати);
- магазин ексклюзивних меблевих колекцій (роботи світових дизайнерів, ручна робота, меблі з рідкісних матеріалів).
Особливості відкриття меблевого магазину
Меблевий бізнес має властиві лише йому нюанси, знання яких допомагає в короткі терміни зробити свою справу рентабельною:
- Враховуйте економічний стан країни та фінансовий стан клієнтів при формуванні асортименту свого меблевого магазину. Наприклад, зараз спостерігається спад економіки, тому слід пропонувати покупцям меблі за середньою і низькою ціною.
- Раніше якісні меблі асоціювались лише з іноземними брендами. Проте сьогодні все більше українських виробників починають виготовляти якісну продукцію за прийнятною ціною. Якщо ви тільки починаєте меблевий бізнес, вигідно буде укомплектувати свій салон українськими зразками меблів.
- Меблевий магазин потребує великої площі приміщення. Не варто сподіватись на те, що покупцям вистачить каталогу для вибору меблів. Краще, коли у клієнта буде змога побачити, як буде виглядати диван або ліжко в реальності, а не на зображеннях. Не потрібно намагатися втиснути якомога більшу кількість зразків в тісний зал. Або розширюйте площу приміщення, або зменшуйте асортимент товару.
- Оптимальне співвідношення ціни і якості — важливий елемент успіху меблевого магазину. Тому варто приділити увагу для пошуку хорошого постачальника.
Слідкуйте за тенденціями та модою. Наприклад, ще кілька років тому найбільший прибуток приносив продаж м’яких меблів. Тоді як сьогодні клієнти частіше обирають ліжка, предмети для дитячих кімнат і вітальні. А власники ресторанів, спортивних клубів тощо, активно купують м’які дивани та крісла, які мають вписатись в інтер’єр закладу.