Бізнес на курячих яйцях
Успіх бізнес-ідеї з продажу курячих яєць лежить в активній реалізації товару. Тут важливий обсяг продажів, який вплине на рентабельність вкладень, термін окупності та чистий прибуток. Важливо правильно розрахувати всі ризики та можливості, скласти кошторис стартових витрат і щомісячних витрат для розрахунку рентабельності. Варто провести детальний аналіз конкурентів, ринків збуту та потенційних покупців.
Починати можна з реалізації яєць на ринках — це досить перспективний канал продажу. В одній точці можна продати не менше 300-500 яєць в день. Паралельно можна пропонувати продукцію невеликим продовольчим магазинам. Стабільний дохід можна отримати вже з другого-третього місяця. Необхідно також орендувати склад площею близько 15-20 кв. м для зберігання яєць.
Основні клієнти:
- ринок;
- продуктові магазини;
- державні дитячі установи (за тендером);
- пекарні.
Основна цільова аудиторія — люди віком від 25 до 65 років з невеликим і середнім рівнем доходу.
Основні конкуренти — аналогічні місцеві приватні підприємці.
Для відкриття мініферми з розведення курей-несучок та продажу яєць можна вибрати два варіанти реєстрації: як фізична особа-підприємець або як юридична особа (ТОВ). Устаткування для складання, фасування і зберігання яєць можна закупити вживане.
Слід також передбачити такі стартові витрати:
- оренда за 2 місяці — близько 39 000 гривень;
- закупівля обладнання та матеріалів — близько 19 000 гривень;
- реклама — близько 5 000 гривень.
Щомісячні операційні витрати на бізнес на курячих яйцях будуть складатися з оренди та зарплатного фонду.
Бізнес на продажу яєць має свої перспективи, він доволі рентабельний. Однак слід враховувати високу конкуренцію на ринку. Головне завдання — правильно презентувати продукцію та залучити клієнтів до вашої торгової точки.