Вимоги до написання та розміщення авторських кейсів
Легка текстова авторська подача та унікальність інформації. Матеріал не має повторювати вже наявні публікації на порталі Дія.Бізнес чи публікуватись на інших медіа або сайтах. Окрім цього, уникайте використання ШІ.
Авторська колонка повинна містити практичні матеріали (покрокові інструкції, інструменти, цікаві приклади та історії успіху тощо).
Полотно тексту важливо розбити на смислові блоки з підзаголовками.
У тексті матеріалу уникайте комерційних проявів: прямих закликів до замовлення товарів чи послуг, рекламних лозунгів компанії, логотипів тощо.
У матеріалі не забудьте зазначити: тему колонки, ім'я та прізвище автора, позиціонування та назву компанії, посилання на вебсайт компанії, а також соціальні мережі компанії та автора колонки, посилання на Google-папку, що міститиме якісне кольорове прямокутне фото автора, додаткові якісні графічні ілюстрації до матеріалу (інфографіки, скриншоти, фото та/або відео з YouTube), ваш контактний номер телефону.
Рекомендований обсяг тексту — до 7 000 знаків.
Які теми можуть зацікавити читача?
Ви є представником стартапу? Розкажіть на прикладі своєї компанії, якими є ідея проєкту та операційна робота.
У вашій індустрії замало бізнес-ініціатив? Підготуйте аналітичну колонку про можливості.
Ви залишили офісну роботу та почали власну справу? Розкажіть про свій шлях у підприємництво.
Вам вдалося сформувати ком’юніті довкола вашого бренду? Наші читачі завжди гарно реагують на кейси для натхнення, особливо якщо вони містять чеклісти та гайди.
Маєте досвід у лідерстві, гарно вмієте змотивувати та надихнути, круто оперуєте менеджментом — напишіть про це.
Як пітчити продукт, шукати інвестиції, альтернативне фінансування, гранти, погоджувати вигідні партнерства.
Як вести бізнес в Україні: юридичні моменти та нововведення, корисні цифрові інструменти.
Як підготувати бізнес-план, маркетингову стратегію чи фінзвіт.
Комунікаційні поради та PR-стратегія.
Як побудувати команду та шукати фахівців.
Системне управління бізнесом та інструменти для цього.
Як масштабувати бізнес, обрати франшизу, як і куди переорієнтуватися.
Що далі?
Коли підготуєте пакет матеріалів, надішліть його на пошту business@thedigital.gov.ua у форматі Google-папки. У темі листа зазначте «Пропонований кейс для публікації».
Наберіться терпіння та зачекайте кілька днів на нашу відповідь. Вона буде або про успішну публікацію, або про те, що в тексті та його оформленні варто допрацювати.