Вимоги до написання та розміщення авторських кейсів
- Легка текстова авторська подача та унікальність інформації. Матеріал не має повторювати вже наявні публікації на порталі Дія.Бізнес чи публікуватись на інших медіа або сайтах. Окрім цього уникайте використання ШІ.
- Авторська колонка повинна містити практичні матеріали (покрокові інструкції, інструменти, цікаві приклади та історії успіху тощо).
- Полотно тексту важливо розбити на смислові блоки з підзаголовками.
- У тексті матеріалу уникайте комерційних проявів: прямих закликів до замовлення товарів чи послуг, рекламних лозунгів компанії, логотипів тощо.
- У матеріалі не забудьте зазначити: тему колонки, ім'я та прізвище автора, позиціонування та назву компанії, посилання на вебсайт компанії, а також соціальні мережі компанії та автора колонки, посилання на Google-папку, що міститиме кольорове прямокутне фото високої якості, додаткові якісні графічні ілюстрації до матеріалу (інфографіки, скриншоти, фото та/або відео з YouTube), ваш контактний номер телефону.
- Рекомендований обсяг тексту — до 7 000 знаків.
Які теми можуть зацікавити читача
- Ви є представником стартапу? Розкажіть на прикладі своєї компанії, якими є ідея проєкту та операційна робота.
- У вашій індустрії замало бізнес-ініціатив? Підготуйте аналітичну колонку про можливості.
- Ви залишили офісну роботу та почали власну справу? Розкажіть про свій шлях у підприємництво.
- Вам вдалося сформувати ком’юніті довкола вашого бренду? Наші читачі завжди гарно реагують на кейси для натхнення, особливо якщо вони містять чеклісти та гайди.
- Маєте досвід у лідерстві, гарно вмієте змотивувати та надихнути, круто оперуєте менеджментом — напишіть про це.
- Як пітчити продукт, шукати інвестиції, альтернативне фінансування, гранти, погоджувати вигідні партнерства.
- Як вести бізнес в Україні: юридичні моменти та нововведення, корисні цифрові інструменти.
- Як підготувати бізнес-план, маркетингову стратегію чи фінзвіт.
- Комунікаційні поради та PR-стратегія.
- Як побудувати команду та шукати фахівців.
- Системне управління бізнесом та інструменти для цього.
- Як масштабувати бізнес, обрати франшизу, як і куди переорієнтуватися.
Що далі?
Коли підготуєте пакет матеріалів, надішліть його на пошту business@thedigital.gov.ua у Google-документі. У копію поставте, будь ласка, bisher@thedigital.gov.ua. У темі листа зазначте «Пропонований кейс для публікації».
Наберіться терпіння та зачекайте кілька днів на нашу відповідь. Вона буде або про успішну публікацію, або про те, що в тексті та його оформленні варто допрацювати.