Щоб забезпечити високу якість контенту та ефективність навчання, важливо дотримуватися певних вимог до організації та проведення вебінарів. Перегляньте ви знайдете ключові критерії та вимоги до проведення вебінарів на Дія.Бізнес, які допоможуть зробити ваш вебінар максимально корисним та професійним для аудиторії.
Базово розглядається вебінар на facebook-сторінці Дія.Бізнес (виводиться на facebook із Zoom). Проте можна розглянути і ефіри в Instagram, які будуть збережені в IGTV.
Примітка: Проведення вебінарів на facebook-сторінці Дія.Бізнес є зручним, якщо спікер використовує презентацію під час лекції (завантажити шаблон презентації можна нижче). Якщо проводити ефір у Instagram, тоді можна розглянути залучення до прямої трансляції авторів найкращих запитань.
Як проходять вебінари на Дія.Бізнес?
Базово розглядається 1 година ефіру, модератор та спікер розглядають тему у форматі діалогу/або спікер начитує лекцію. Наприкінці ефіру модератор ставить запитання по факту публікації їх під ефіром (тому глядачі відчувають, що вони залучені).
Красивий фон, підсвітка спікера кільцевою лампою (якщо це можливо), навушники з мікрофоном, тишина абсолютна, хороший інтернет, презентація, кейси у виступі. Виступ має вирішувати проблему глядача, надавати свіжі ідеї, знайомити з новими інструментами. Має бути НЕ нудно і НЕ надто складно (тобто складне пояснити просто, з прикладами).
Абсолютна залученість, уточнення незрозумілого, активна комунікація зі спікером та глядачами, підготовка сету запитань до початку зустрічі: динамічний пінг-понг на початку.
Найкраще розглядати проміжки часу між 13:00 та до 20:00. Можна також розглянути варіанти партнера. Рекомендуємо виходити щотижня по 1-2 вебінари в один і той же час.
Виключно українська як для спікера, так і для модератора; якщо англійська, то з послідовним перекладом.
5 порад / 2 історії / 7 неписаних правил; милий подарунок за найкраще запитання чи за найбільшу кількість хороших запитань (книжка, блокнот, якийсь мерч); кейс-загадка, відповідь, на який буде лише в кінці вебінару.
Що потрібно надати спікеру для анонсу: ім’я та прізвище українською, позиціонування, тему, тези, кілька кольорових портретів спікера, відмітки сторінок профілю у соцмережах.
Прохання до партнера:
Надати усі матеріали в одній гугл-папці одноразово (перелік усіх дат, фото спікерів, деталей їхніх виступів).
Запропонувати тему циклу вебінарів, надати своє позиціонування.
Вказати, чи можливий технічний супровід з боку партнера (платформа Restream).
За Мінцифрою та Офісом:
Анонсування проєкту у соцмережах Мінцифри, Офісу та Дія.Бізнес (партнер також підтримує у своїх соцмережах та на офіційних ресурсах) та на порталі Дія.Бізнес.
Дизайн візуальних матеріалів проєкту: банери для сайту, програма, картинки для соціальних мереж.
Модерація зустрічі
Можливість опублікувати усі вебінари єдиним матеріалом на Дія.Бізнес (текст готує партнер).
Лого партнера додається виключно на перший слайд шаблону презентації спікера, в лист-нагадування про вебінар, на головний банер проєкту. У решті постів-матеріалів партнер згадується текстово.