Базово розглядається вебінар на facebook-сторінці Дія.Бізнес (виводиться на facebook із Zoom). Проте можна розглянути і ефіри в Instagram, які будуть збережені в IGTV.
Примітка: Проведення вебінарів на facebook-сторінці Дія.Бізнес є зручним, якщо спікер використовує презентацію під час лекції (завантажити шаблон презентації можна нижче). Якщо проводити ефір у Instagram, тоді можна розглянути залучення до прямої трансляції авторів найкращих запитань.
Як проходять вебінари на Дія.Бізнес?
5 порад / 2 історії / 7 неписаних правил; милий подарунок за найкраще запитання чи за найбільшу кількість хороших запитань (книжка, блокнот, якийсь мерч); кейс-загадка, відповідь, на який буде лише в кінці вебінару.
Що потрібно надати спікеру для анонсу: ім’я та прізвище українською, позиціонування, тему, тези, кілька кольорових портретів спікера, відмітки сторінок профілю у соцмережах.
Прохання до партнера:
Надати усі матеріали в одній гугл-папці одноразово (перелік усіх дат, фото спікерів, деталей їхніх виступів).
Запропонувати тему циклу вебінарів, надати своє позиціонування.
Вказати, чи можливий технічний супровід з боку партнера (платформа Restream).
За Мінцифрою та Офісом:
Анонсування проєкту у соцмережах Мінцифри, Офісу та Дія.Бізнес (партнер також підтримує у своїх соцмережах та на офіційних ресурсах) та на порталі Дія.Бізнес.
Дизайн візуальних матеріалів проєкту: банери для сайту, програма, картинки для соціальних мереж.
Модерація зустрічі.
Можливість опублікувати усі вебінари єдиним матеріалом на Дія.Бізнес (текст готує партнер).
Лого партнера додається виключно на перший слайд шаблону презентації спікера, в лист-нагадування про вебінар, на головний банер проєкту. У решті постів-матеріалів партнер згадується текстово.