Тенденції харчових вподобань у США: нові можливості для українських виробників

Американські споживачі стають більш усвідомленими у питаннях здоров’я, цікавляться новими смаками та прагнуть економити. Ці три тренди формують майбутнє ринку харчових продуктів і напоїв, створюючи перспективи для виходу українських компаній на ринок США.
Ключові тенденції:
Етнічні смаки – зростає попит на азійські та латиноамериканські соуси, спеції та супи швидкого приготування.
Менше цукру – популярними стають снеки, кондитерські вироби та напої зі зниженим вмістом цукру або з натуральними інгредієнтами.
Функціональні напої – споживачі обирають трав’яні чаї з м’ятою, імбиром, ромашкою та іншими корисними добавками.
Дослідження охоплює:
- зовнішню торгівлю;
- стан внутрішнього ринку;
- прогнози споживання;
товари:
- снеки та кондитерські вироби,
- солодкі спреди,
- соуси, спеції, мариновану продукцію,
- крупи та альтернативи м’яса,
- алкогольні та безалкогольні напої.
Українські виробники можуть використати ці тренди для адаптації своєї продукції та розширення присутності на ринку США.
Більш детально у дослідженні за посиланням.
Довідково
Дослідження було підготовлено Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес на замовлення Альянсу українських виробників продуктів харчування (UFMA) з використанням доступу до міжнародних ринкових баз даних, наданого за підтримки Швейцарської програми сприяння імпорту SIPPO. Програма SIPPO ініційована Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) у межах співробітництва у сфері економічного розвитку. Надання доступу до ринкових баз даних стало можливим у межах технічної підтримки та заходів з підвищення спроможності, які програма SIPPO надає Офісу з розвитку підприємництва та експорту.
Програма SIPPO не несе відповідальності за зміст, інтерпретації, висновки або рекомендації, викладені у цьому документі. Погляди, висловлені у дослідженні, є виключно позицією авторів і не обов’язково відображають офіційну точку зору SIPPO або SECO.