Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Експорт

Тенденції харчових вподобань у США: нові можливості для українських виробників

img

Американські споживачі стають більш усвідомленими у питаннях здоров’я, цікавляться новими смаками та прагнуть економити. Ці три тренди формують майбутнє ринку харчових продуктів і напоїв, створюючи перспективи для виходу українських компаній на ринок США.

 

Ключові тенденції:

  • Етнічні смаки – зростає попит на азійські та латиноамериканські соуси, спеції та супи швидкого приготування.

  • Менше цукру – популярними стають снеки, кондитерські вироби та напої зі зниженим вмістом цукру або з натуральними інгредієнтами.

  • Функціональні напої – споживачі обирають трав’яні чаї з м’ятою, імбиром, ромашкою та іншими корисними добавками.

 

Дослідження охоплює:

  • зовнішню торгівлю;
  • стан внутрішнього ринку;
  • прогнози споживання;
  • товари: 

     - снеки та кондитерські вироби,

     - солодкі спреди,

     - соуси, спеції, мариновану продукцію,

     - крупи та альтернативи м’яса,

     - алкогольні та безалкогольні напої.

Українські виробники можуть використати ці тренди для адаптації своєї продукції та розширення присутності на ринку США.

Більш детально у дослідженні за посиланням.

Довідково

Дослідження було підготовлено Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес на замовлення Альянсу українських виробників продуктів харчування (UFMA) з використанням доступу до міжнародних ринкових баз даних, наданого за підтримки Швейцарської програми сприяння імпорту SIPPO. Програма SIPPO ініційована Державним секретаріатом Швейцарії з економічних питань (SECO) у межах співробітництва у сфері економічного розвитку. Надання доступу до ринкових баз даних стало можливим у межах технічної підтримки та заходів з підвищення спроможності, які програма SIPPO надає Офісу з розвитку підприємництва та експорту.

Програма SIPPO не несе відповідальності за зміст, інтерпретації, висновки або рекомендації, викладені у цьому документі. Погляди, висловлені у дослідженні, є виключно позицією авторів і не обов’язково відображають офіційну точку зору SIPPO або SECO.