Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Експорт

Презентовано ґайд «Як підготувати унікальну ціннісну пропозицію для виходу на зовнішні ринки»

img

Успішний вихід на зовнішні ринки починається не лише з якісного продукту, а й з правильно сформованої ціннісної пропозиції. Саме вона допомагає бізнесу чітко пояснити, яку проблему розв'язує продукт, чим він корисний та чим відрізняється від конкурентів.

Експерти Офісу з розвитку підприємництва та експорту підготували докладний ґайд для українських експортерів, де зібрано покрокові практичні поради щодо створення унікальної ціннісної пропозиції (УЦП).

Матеріал буде корисний підприємцям, які готуються експортувати, та компаніям, що прагнуть закріпитися на нових ринках.

Детальніше за посиланням