Презентовано дослідження про можливості й особливості експорту до Японії

У Києві презентували нове дослідження про перспективи українського експортера в Японії. Про це повідомляє Торгово-промислова палата України.
Так, ТПП України спільно з Програмою розвитку ООН в Україні представили нове дослідження «Аналіз ринку Японії для визначення перспективних секторів української економіки, продукція яких має експортний потенціал, з урахуванням регуляторного та конкурентного середовища Японії».
Для кого?
Документ має на меті допомогти українським компаніям оцінити шанси виходу на японський ринок — один із найбільш вимогливих у світі.
Структура дослідження
Дослідження охоплює аналіз економічної ситуації в Японії, ключові тренди імпорту товарів і послуг, специфіку споживчих вподобань, конкурентне середовище, регуляторні бар’єри, а також пропонує конкретні рекомендації щодо виходу на ринок.
Серед перспективних напрямів для українського експорту автори виділяють:
Аграрну продукцію та харчові товари, зокрема зернові, мед, олії, перероблені овочі та фрукти, м’ясо й молочну продукцію, кондитерські вироби;
Натуральну косметику та продукти догляду;
Промислові товари, такі як деревина, біопаливо, феросплави, руди;
Послуги у сфері IT, 3D-візуалізації, креативних індустрій, освіти.
Детальніше з дослідженням можна ознайомитися за посиланням.
Довідково
Дослідження «Аналіз ринку Японії для визначення перспективних секторів української економіки, продукція яких має експортний потенціал, з урахуванням регуляторного та конкурентного середовища Японії» розроблено Торгово-промисловою палатою України за підтримки Програми розвитку ООН в Україні у межах проєкту «Трансформаційне відновлення задля безпеки людей в Україні», який фінансує уряд Японії та впроваджує Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні.