Триває відбір учасників на програму Partnering in Business with Germany
Стартував новий набір на учасників до Програми для менеджерів Partnering in Business with Germany. Ініціатива надає можливість керівникам середньої та вищої ланки українських компаній встановити ділові контакти з підприємствами та громадами Німеччини та налагодити з ними довгострокове партнерство.
Під час тритижневої бізнес-сесії у Німеччині учасники зможуть дізнатися більше про інновації та тренди таких напрямів: будівництво та енергоефективність, менеджмент у сфері охорони здоров’я, циркулярна економіка, agri food.
Ключові теми програми:
- сучасні німецькі тренди в будівництві, дизайні та архітектурі;
- інноваційні рішення в інжинірингу;
- норми та стандарти проєктування та будівництва на прикладі Німеччини: стандарти якості, екологічні стандарти, вимоги до матеріалів та конструкцій у будівництві об’єктів цивільного та промислового призначення, вимоги до будівництва та облаштування бомбосховищ;
- інноваційні рішення в енергоефективних технологіях. Автоматизація для економії енергоресурсів. Енергоефективні будівлі. Німецький досвід використання сонячних станцій (панелей) для промислових та цивільних об’єктів. Термомодернізація будівель;
- нові матеріали в будівництві (біоматеріали, SMART-матеріали, наноматеріали, зелені та енергоефективні матеріали тощо);
- нові технології в будівництві (модульне будівництво, роботизація та автоматизація, 3D-друк конструкцій та будівель, автономний будівельний транспорт/обладнання);
- досвід Німеччини з відновлення населених пунктів після руйнувань;
- сучасні методи проєктування доріг;
- рішення в будівництві на основі штучного інтелекту.
Для кого?
Під час участі у Програмі учасники дізнаються більше про систему охорони здоров’я Німеччини, інновації та тренди в галузі. Зокрема, такі теми можуть бути складовою програми:
- Система охорони здоров’я Німеччини;
- державне та приватне страхування в Німеччині та особливості роботи зі страховими компаніями;
- нові технології в галузі охорони здоров’я;
- управління, організаційна структура та процеси у міській лікарні;
- менеджмент та організація приватної лікарської практики;
- особливості підбору персоналу;
- стилі лідерства — який стиль/які стилі варто застосовувати саме у вашому закладі;
- переговори з іноземними партнерами;
- особливості роботи в соціальних мережах та з ЗМІ;
- що таке електронна медична карта;
- телемедицина-німецький досвід;
- особливості укладання міжнародних договорів;
- управління проєктами за допомоги Agile.
*теми можуть переглядатись з урахуванням потреб цільової аудиторії.
- Керівники та управлінці середньої ланки державних та приватних лікувальних закладів, які відповідають:
- за ефективне функціонування лікувальних закладів
- за взаємодію лікувального закладу з іншими лікувальними закладами та зі страховими компаніями
- за технічне та технологічне забезпечення та оснащення лікувальних закладів
- Директори (керівники) реабілітаційних закладів
- Керівники підприємств, що займаються збутом медичного обладнання, матеріалів, технологій
- Керівники підприємств, що надають послуги програмного забезпечення лікувальним закладам та займаються його збутом
- познайомитись з новітніми технологіями та послугами у сфері циркулярної економіки Німеччини. Завдяки інноваційним технологіям і продуктам німецька промисловість робить вирішальний внесок у стале використання сировини та збільшення переробки;
- познайомитись з німецькими виробниками, постачальниками послуг та обладнання, органами влади та консультантами, які демонструють продукти, системи та послуги щодо циркулярної економіки;
- налагодити ділові відносини з німецькими постачальниками відповідних технологій, систем і сервісу, включаючи інженерно-консультаційні послуги;
- набути міжкультурних управлінських компетенцій, що допомагають налагодити співпрацю з німецькими компаніями та практичного досвіду ведення переговорів з потенційними німецькими партнерами;
- стати частиною міжнародної бізнес-спільноти з ексклюзивним виходом на випускників з 17 країн — партнерок Програми різних сфер діяльності (понад 17 000).
Ключові теми програми:
- досвід Німеччини та німецьких компаній у застосуванні принципів 10 R (Reduce, Reuse, Recycle, Refuse, Rethink, Repair, Refurbish, Remanufacture, Repurpose, Recover);
- нові технології та послуги у сфері циркулярної економіки;
- циркулярність у будівництві (повторне використання будівельних компонентів, переробка будівельних матеріалів тощо);
- відновлювальні джерела енергії та енергозберігаючі технології
- Industry 5.0;
- шляхи фінансування проєктів циркулярної економіки;
- планування та організація управління відходами на німецьких промислових підприємствах;
- екологічні технології в секторі переробки відходів Німеччини;
- системи збору вторсировини та вилучення корисних матеріалів з відходів;
- економічно ефективне сортування відходів;
- робота муніципальних організацій, галузевих асоціацій та постачальників екологічних послуг.
*теми можуть переглядатись з урахуванням потреб цільової аудиторії
До участі в Програмі запрошуються менеджери середньої та вищої ланки компаній, які працюють у сфері циркулярної економіки:
- компанії зі сфери поводження з відходами / утилізації стічних вод;
- компанії, які займаються (або зацікавлені) виробництвом вторинної сировини;
- промислові компанії, що шукають рішення для зменшення відходів;
- компанії, які використовують відходи (сільськогосподарські, органічні, промислові) для виробництва енергії (або планують це робити);
- компанії, які працюють у ланцюжку створення вартості циркулярної економіки:
- екодизайн
- екоупаковка
- чисте виробництво
- повторне використання продуктів або компонентів
- збір та/або переробка матеріалів
- ремонт виробів з метою подальшого використання.
- особливості та тренди аграрної та харчової галузі Німеччини;
- сільське господарство 4.0 (Digital farming, smart farming, precision farming), діджиталізація в сільському господарстві. Big Data;
- автоматизація процесів на виробництві;
- енергоефективні технології в галузі;
- нові технології та стандарти якості;
- вимоги до упаковки продукції;
- ощадливе виробництво;
- пошук нових ринків збуту та ланцюжків поставок, а також започаткування нових бізнес-контактів;
- нові бізнес-моделі;
- презентація власної продукції/послуги на німецькому ринку;
- майданчики вживаного та нового обладнання;
- органічне рослинництво та тваринництво, захист навколишнього середовища;
- переробка, шокове заморожування, упаковка, зберігання, логістика овочів/фруктів/ягід;
- сучасні маркетингові стратегії сімейного підприємства (як приклад);
- управління сучасним фермерським господарством;
- мотивація та навчання персоналу;
- ефективна участь у виставках;
- сертифікація продукції для ринку ЄС;
- мотивація та навчання персоналу;
- ефективна участь у виставках.
Для кого?
- Менеджери середньої та вищої ланки наступних підприємств.
- Підприємства сільського господарства:
- виробники та постачальники сільськогосподарської продукції, в тому числі на
- міжнародні ринки;
- виробники та постачальники аграрної екопродукції, в тому числі що здійснюють
- поставки на закордонні ринки;
- компанії аграрного сектору, що виробляють обладнання та технології для
- тваринництва, птахівництва, рослинництва, рибного та лісного господарства та
- первинної переробки сільськогосподарської продукції.
- Підприємства харчової промисловості:
- виробники молочної продукції
- м'ясної продукції
- плодоовочевої продукції
- борошномельно-круп'яної продукції
- хлібобулочної продукції
- кондитерської, масложирової продукції
- та інших напрямків харчової продукції
Про Програму
Основні модулі програми:
- Модуль 1. Коротка онлайн-підготовка з найважливіших питань (максимум 6 тижнів).
- Модуль 2. 3-тижнева сесія в Німеччині: візити на німецькі підприємства, тренінги, переговори, виставки.
Дата проведення:
- Онлайн-підготовка — з грудня 2024
- бізнес-сесія в Німеччині — 2025 рік (можлива зміна дат).
Фінансові умови участі:
Участь в онлайн-модулях є безкоштовною.
Витрати, які покриває Програма під час бізнес-сесії у Німеччині:
- групові поїздки на німецькі підприємства та інші програмні заходи;
- 19 ночівель в тризірковому готелі (або рівноцінне аналогічне розміщення) в Німеччині;
- напівпансіон;
- трансфер з/до вокзалу/автовокзалу/ аеропорту за умови централізованого прибуття/виїзду всієї групи;
- транспортні витрати учасника, пов'язані з поїздкою на індивідуальні зустрічі (автобус або поїзд по території Німеччини);
- страхування здоров'я від нещасних випадків і цивільної відповідальності під час перебування в Німеччині.
Витрати під час бізнес-сесії у Німеччині, які покривають безпосередньо учасники:
- міжнародні транспортні витрати (квитки до Німеччини та назад);
- транспортні витрати в день приїзду/від'їзду в разі, якщо учасник не користується груповим трансфером;
- оплата телефону (в готелі) і мобільного телефону (роумінг);
- інтернет (WiFi);
- додаткове харчування, яке не входить в напівпансіон;
- поїздки на таксі;
- оплата паркування та штрафів;
- інші особисті витрати.
Як взяти участь?
Для участі у відборі учаснику необхідно до 31 жовтня 2024 року заповнити аплікаційну форму та надіслати її на адресу: olena.lutsenko@giz.de
Детальніше про програму — за посиланням.