Гранти до 2 млн грн на створення культурного продукту або контенту від Українського культурного фонду

Український культурний фонд розпочав приймати заявки на конкурсну програму «Культура під час війни». Наразі ініціативою передбачено подання заявок за одним ЛОТом — «Створення культурного продукту/контенту» з грантовою ставкою від 500 000 до 2 000 000 гривень. Метою ЛОТу є підтримка проєктів, завдяки продукту або контенту яких українське суспільство здатне не лише максимально застосувати культуротворчий потенціал під час війни, але й стати основою повоєнної відбудови держави.
Для кого?
Заявником ЛОТу може бути юридична особа всіх форм власності або фізична особа-підприємець, що зареєстрована на території України відповідно до законодавства України не менше ніж за один рік на дату початку конкурсного відбору, за виключенням тимчасово окупованих територій України, та має відповідний досвід діяльності у сфері культури.
У межах ЛОТу можна реалізувати:
актуальні культурно-мистецькі проєкти, результатом яких є створення культурно-мистецького продукту/контенту, спрямованого на тему війни, яку росія розв'язала проти України, зокрема проблемних питань постраждалих від війни українців, в тому числі дітей внутрішніх переселенців, волонтерського руху, присвячених меморіалізації героїчної боротьби українського народу;
проєкти, присвячені перспективам поствоєнного осмислення та переформатування культурних наративів та сенсів українського суспільства;
проєкти, які сприяють зміцненню морального духу українців та єднанню світової спільноти проти російської військової та культурної експансії;
підтримка проєктів для митців та культурних інституцій, що постраждали від російської агресії та продовжуюють свою культурно-мистецьку діяльність на території України.
Основний продукт ЛОТу: культурно-мистецький продукт (артоб'єкт, аудіозапис (синглу/альбому), виставка/експозиція, відеоконтент — відеоролик, вебфільм, відеоблог, телепередача, радіоконтент — подкаст, радіопередача, сценарій, вистава, п'єса, партитура, перфоманс, мурали/графіті, цифровий продукт, видання (спеціалізоване/професійне у сфері культури та креативних індустрій) концерт, вироби народних промислів та ремесел тощо).
Як взяти участь?
Перш за все необхідно створити особистий онлайн-кабінет на сайті УКФ або скористатись існуючим. Після створення кабінету система автоматично скерує на головну сторінку сайту, де потрібно обрати програму «Культура під час війни», ЛОТ «Створення культурного продукту/контенту» та тип конкурсу, заповнити заявку та підписати її ЕЦП. Дедлайн подання заявок — 24 лютого 2025 року (18:00).
Для зручності Український культурний фонд підготував покрокову інструкцію «Як подати заявку?»
З додаткових питань можна звертатися за електронною адресою programa.cuw@ucf.in.ua
Довідково:
Український культурний фонд (УКФ) — державний інвестор розвитку культури та креативних індустрій України. Інституція заснована у 2017 році на підставі Закону України «Про Український культурний фонд». Підтримка індивідуальних, національних та міжнародних культурно-мистецьких проєктів здійснюється на конкурсних засадах в межах семи секторів: аудіальне мистецтво, візуальне мистецтво, аудіовізуальне мистецтво, культурна спадщина, літературна справа, перформативне та сценічне мистецтво, культурні та креативні індустрії.