Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Гранти

Грантова програма для ветеранів та їхніх сімей

img

Український ветеранський фонд продовжує приймати заявки на грантовий конкурс «Варто Більше», спрямовану на підтримку ветеранів, ветеранок та їхніх родин, а також сімей загиблих захисників і захисниць України. Ініціатива має на меті надати фінансову підтримку для запуску або розвитку власної справи. Це дозволить ветеранам, ветеранкам та їх родинам реалізувати підприємницький потенціал і створювати нові можливості для спільнот, у яких вони живуть та працюють.

Грантове фінансування у межах програми — від 500 000 грн до 1 500 000 грн на один проєкт.
 

Для кого?

Участь у програмі можуть взяти:

  • ветерани та ветеранки, зареєстровані як ФОП; 

  • члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни та захисників і захисниць України (також як ФОП); 

  • дружини та чоловіки ветеранів — за умови, що їхні проєкти спрямовані на реінтеграцію та відновлення здоров’я; 

  • юридичні особи (крім громадських і благодійних організацій), зареєстровані щонайменше 1 рік тому, серед засновників яких є ветерани/ветеранки чи члени родин загиблих захисників та захисниць.

 

Як взяти участь?

Для участі в програмі потрібно заповнити аплікаційну форму, додавши до неї такий пакет документів:

  • проєктна заявка

  • кошторис (зразок), який заповнюється безпосередньо в системі Фонду;

  • термін реалізації;

  • рішення керівних органів про участь у конкурсному відборі проєктів (якщо статутом юридичної особи передбачено, що дані рішення приймаються вищими органами управління юридичної особи);

  • гарантійний лист щодо відсутності фактів незаконного одержання та/або нецільового використання бюджетних коштів;

  • гарантійний лист від особи (осіб), що має (мають) намір здійснити часткове фінансування (співфінансування).

 

Дедлайн подання заявок — 6 жовтня 2025 року (18:00)

З додаткових питань можна звертатися за електронною адресою uvfprojects@veteranfund.mva.gov.ua, вказавши в темі листа: «Варто Більше» та номер заявки.