Revisior TECH
Revisior
Вид продукту:
Аналітика, Автоматизація задач, Інтеграції
Мінімальна вартість та додаткові деталі щодо користування:
Від 1500 грн/місяць.
Модель оплати:
Freemium, Підписка
Тип програмного забезпечення:
Пропрієтарне
Операційна система:
SaaS
Повний опис:
Revisior – це омніканальна SaaS-платформа для автоматизованого збору, обробки та аналітики клієнтського зворотного зв’язку. Система дозволяє обʼєднати усі відгуки з різних каналів в єдину систему, опрацьовувати скарги та отримати детальну аналітику. При цьому, вона має інструменти ШІ-аналізу, які допомагають виявляти причини незадоволення, сегментувати клієнтів, формувати персоналізовані рекомендації для бізнесу та оперативно реагувати на критичні ситуації.
Платформа легко інтегрується з CRM, ERP, Service Desk та іншими системами, має гнучкі налаштування, багатомовну підтримку та відповідає стандартам безпеки даних.
Призначення ПЗ:
- Допомагає збирати та обробляти відгуки клієнтів для підвищення якості сервісу.
- Виявляти проблеми в обслуговуванні.
- Знизити кількість публічного негативу.
- Автоматизувати роботу зі скаргами.
Особливості:
- Омніканальний збір зворотного зв’язку (QR, SMS, Viber, email, API).
- Автоматизована обробка скарг із підтримкою SLA.
- ШІ-рекомендації покращення сервісу.
- Інтеграції з CRM/ERP, адаптивність під бізнес-процеси.
- Єдина панель управління з аналітикою.
- Багатомовна підтримка.
- Безпека зберігання даних.
- Перевірені відгуки – жодного спаму.
- Підвищення довіри до бренду за допомогою реального фідбеку.
- Швидкий старт – підключення за 3 дні.
- Автоматичні звіти за періодами (день, тиждень, місяць).
- Прозорий рейтинг, який допомагає мотивувати команду, виявляти слабкі місця та ділитись найкращими практиками.
- Відокремлення сервісу та продукту в анкеті.
- Виявлення «точок напруги» у клієнтському досвіді.
- Гнучке налаштування логіки анкет.
- Можливість брендувати інтерфейс під стиль бренду.
Підтримка:
- Онбординг та навчання.
- Технічна підтримка – команда оперативно реагує на запити клієнтів.
- Супровід у роботі з відгуками.
- Індивідуальний менеджер підтримки.
- Оновлення та розвиток продукту.
- Доступ до навчальних матеріалів, відеоінструкцій, гайдів та бази знань.
Галузь:
Харчова промисловість, IT, Меблі, Одяг, взуття та аксесуари, Креативні сервіси, Фармацевтична промисловість, Сектор послуг, Косметична галузь, Будівельна промисловість
Розмір бізнесу:
Мікро, Малий, Середній, Великий, ФОП
Доступність демо:
Trial, Демоверсія
Походження ПЗ:
Україна