Спершу оберіть аудиторію, проаналізуйте ринок, створіть авторські методики навчання або за узгодження адаптуйте кращі іноземні практити - і вперед!
Як і в будь-якому бізнесі одне з перших питань, яке варто собі задати звучить так: “Хто мій клієнт?” Ваші клієнти - це світчери, тобто люди, які хочуть змінити свою нецифрову професію на цифрову та перейти в ІТ-всесвіт? Чи ваша аудиторія, це діти, які грають в комп’ютерні ігри і ви хочете навчити їх розробляти? Чи ви орієнтуєтесь на розробників чи спеціалістів креативної індустрії, що хочуть підвищити свою кваліфікацію? Це ключове питання, адже саме від цього буде залежати ваше приміщення, дизайн, і найголовніше сам продукт та його вартість.
Є велика різниця у місті, де ви відкриватимите цей бізнес. Наприклад, в містах-мільйонниках повно цікавих пропозицій з методиками навчання з Британії, Ізраїлю та навіть авторськими. Є школи програмування, що розраховані виключно на дітей. В деяких регіонах - цей бізнес й досі блакитний океан.
Якщо ви розберетесь з продуктом (навчальні програми та академічний план навчання), знайдете відповідь на питання “Що вмітимуть студенти після закінчення програми” та “Що далі” (тобто, чи зможете допомогати з працевлаштуванням), знайдете викладачів, яких полюблять ваші студенти… То справа залишиться за малим - обладнання, доступ до інтернету, декілька фліпчартів, і просторе приміщення.
Для старту, вам буде достатньо таргетованої реклами в соціальних мережах в якості просування. Головне правильно її налаштувати.