Covid-19 спричинив серйозні зміни у поведінці споживачів, які матимуть тривалі наслідки. Експерти ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» розробили огляд основних світових споживчих тенденцій, які вкорінилися протягом 2021 року та набиратимуть нових обертів у 2022.
Розуміння цих трендів допоможе вам краще підготуватися до реалій прийдешнього року та дасть можливість краще зрозуміти умови світових споживчих ринків товарів та послуг.
Підготовка цього ґайду стала можливою завдяки підтримці американського народу, наданої через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) в межах Програми «Конкурентоспроможна економіка України». Думки авторів не обов’язково відображають погляди Агентства США з міжнародного розвитку або уряду Сполучених Штатів Америки.