Як поліпшити спілкування з клієнтами і збільшити кількість цільових дзвінків
02 May, 2022
Material created with the support of lifecell
Послуга FMC та як вона допомагає бізнесу
Все більше компаній переходять на віддалену роботу. Тому створення єдиної телефонної мережі для працівників компанії — рішення, яке може відчутно оптимізувати бізнес-процеси. Послуга FMC від lifecell призначена для об’єднання в цілісну телефонну мережу співробітників, які працюють як в офісі, так і віддалено.
Для кого?
Ця послуга особливо дієва для торгівельних і логістичних компаній, агентств із нерухомості, агрохолдингів і будь-яких організацій, які мають у своєму складі відділ продажів.
З чим допоможе послуга FMC?
Переваги послуги для власників бізнесу: об’єднання дистанційної роботи, контроль якості виконання завдань, економія на послугах зв’язку.
- Об’єднання. FMC дозволяє об’єднати територіально розрізнені об’єкти компанії в цілісну телефонну мережу, незалежно від масштабів бізнесу. До цієї мережі можна долучити фіксовані і мобільні номери. Крім цього, послуга FMC передбачає коротку уніфіковану нумерацію для мобільних і фіксованих телефонів компанії, а для всіх працівників діють внутрішні короткі номери, за якими можна швидко додзвонитися до колег. Усе наявне обладнання замовника послуги можна інтегрувати в одну телефонну мережу.
- Контроль. Зазвичай спілкування працівників із клієнтами поза межами офісу складно відстежувати і контролювати з боку компанії. Власники бізнесу не можуть бути певні, чи коректно спілкуються працівники телефоном, працюючи віддалено. Чи завжди відповідають на дзвінки? Чи консультують належним чином? Чи ввічливо спілкуються з клієнтами? Однак завдяки цій послузі керівництво компанії має змогу контролювати історію спілкування з клієнтами. Крім цього, послуга FMC передбачає інтелектуальне опрацювання дзвінків — запис, оцінювання якості відповіді, статистичні звіти, гнучку переадресацію на GSM-лінії.
- Економія. Послуга FMC допомагає власникам бізнесу знизити витрати на телефонію, особливо якщо працівники компанії багато телефонують зі стаціонарних телефонів на мобільні. Обсяги економії залежать від кількості таких дзвінків. Також є опція щосекундної тарифікації трафіку, яка додатково сприяє економії.
Переваги послуги:
- стабільний зв’язок незалежно від того, де перебувають працівники;
- запис усіх телефонних розмов компанії у високій якості;
- фіксація вхідних та вихідних дзвінків у віртуальній АТС;
- передавання даних про дзвінок до CRM компанії для подальшого аналізу й використання інформації;
- можливість відстежити, яке джерело інформації привело клієнта в компанію та спонукало подзвонити;
- статистична інформація для подальшого планування маркетингового бюджету.
Як працює послуга?
Опрацювання дзвінків з послугою FMC відбувається за алгоритмом, який сприяє максимально ефективному використанню телефонної мережі.
- Клієнт телефонує менеджеру на номер lifecell.
- Виклик проходить через віртуальну АТС.
- У звітах віртуальної АТС фіксуються дані про дзвінок.
- До дзвінка прикріплюється аудіозапис розмови.
- Виклик передається до CRM, яку використовує компанія.
Завдяки цьому послідовному процесу керівництво компанії може фіксувати, контролювати й аналізувати всі дзвінки — з офісних і з мобільних телефонів в режимі реального часу.
Можливості послуги
Послуга FMC відкриває додаткові можливості, які недоступні при користуванні звичайним мобільним зв’язком або стаціонарними телефонами. Наприклад:
- вхідний виклик може надходити одночасно на номери кількох менеджерів;
- якщо за фіксовану кількість секунд ніхто не відповідає, дзвінок переадресовується до інших працівників;
- якщо й ті не відповідають, виклик спрямовується до керівника;
- у неробочі години вмикається автовідповідач, а сповіщення про всі повідомлення надходять на пошту компанію, у листах одразу є посилання на аудіозапис.
Якщо підключити інтеграцію послуги з CRM-системою, можна бачити додаткові відомості про клієнта, який телефонує, а також використовувати розширені функції.
Результати для бізнесу
- маркетинговий відділ фіксує, скільки нових заявок генерують певні канали комунікації;
- є можливість відстежити, яка реклама і які ключові слова приводять нових замовників, і таким чином оптимізувати рекламу;
- маркетингові активності, які не сприяють дзвінкам, можна відключити, а заощаджені кошти спрямувати на ефективніші активності;
- оптимізація спілкування з клієнтами телефоном сприяє збільшенню кількості цільових звернень;
- прослуховування всіх дзвінків у компанії допомагає зібрати якнайбільше корисної інформації та використати її для оптимізації роботи та розвитку бізнесу.