Залучення нових членів клубу
24 October, 2023
Material created with the support of фахових експертів спортивної індустрії
Заохотити вступити до лав клубу нових учасників можна завдяки таким заходам:
- Реклама. Використовуйте соціальні мережі, місцеві видання та інші канали для просування клубу та його діяльності. Наприклад публікації про клубні події, заходи та змагання, оновлення досягнень клубу та інформації про те, як приєднатися до лав клубу.
- Розширюйте пропозиції. Помізкуйте над відкриттям нових спортивних секцій та проведенням заходів, аби залучити ширшу аудиторію. Це можуть бути як командні види спорту, так й індивідуальні.
- Доступ для всіх. Переконайтеся, що клуб є достатньо гостинним та інклюзивним для всіх членів, незалежно від їхнього рівня кваліфікації чи досвіду.
- Співпрацюйте з місцевими організаціями. Розгляньте можливість партнерства з місцевими школами, громадськими центрами та іншими організаціями для просування клубу та охоплення ширшої аудиторії.
- Запропонуйте заохочення для нових членів. Це може бути знижка на членські внески або безплатні пробні заняття.
- Участь у житті спільноти. Беріть участь у громадських заходах, фестивалях і подіях, щоб підвищити впізнаваність клубу та налагодити стосунки з потенційними учасниками.
- Створюйте атмосферу. Клуб — це місце, куди хочеться повернутися та рекомендувати. Це може бути як атмосфера всередині тренувальної групи, так і клубу загалом: особливе місце, талісмани та брендований одяг тощо.
- Використовуйте інфоприводи. Якщо ваші спортсмени перемогли на змаганнях чи вдалося організувати якісний захід, розкажіть про це ЗМІ, блогерам, запрошуйте їх та давайте інтервʼю. Чим розлогіша ваша присутність у різних виданнях та медіа, тим більше людей про вас знатимуть.
- Використовуйте колаборації. Співпраця з лідерами думок та блогерами на сьогодні є одним з найдієвіших ресурсів для залучення нової аудиторії.
- Розвивайте власні соціальні мережі. Через соціальні мережі можна залучити набагато більше учасників до клубу, ніж усіма попередніми методами разом взятими.
- Реферальна програма. Йдеться про заохочення для чинних членів клубу за те, що вони приводять нових учасників.
- Гнучкі варіації клубного членства. Це дозволить зацікавити людей долучитись до клубу навіть якщо у них щільний робочий графік або обмежені ресурси.
- Реклама переваг членства. Підкресліть переваги участі в клубі, такі як доступ до приміщень, коучинг і навчання, а також можливість бути частиною спільноти спортсменів.