Національний контактний пункт в Україні в межах Програми «Цифрова Європа»
14 May, 2024
Material created with the support of Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Номінування Національного контактного пункту (НКП) є національним рішенням кожної держави-члена ЄС та України, як асоційованої країни Програми «Цифрова Європа». Кожна країна-учасниця програми «Цифрова Європа», а також асоційовані до неї країни (зокрема, Україна), визначають кількість та структуру НКП самостійно. НКП виконують функції просування цифрової політики ЄС, інформаційно-методичного супроводу потенційних заявників та бенефіціарів Програми протягом усього життєвого циклу Програми, а також функції кооперації з мережею НКП в країнах ЄС (в тому числі, НКП Програми ЄС «Горизонт Європа»).
У вересні 2023 року Державна установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» була визначена Національним контактним пунктом по програмі Європейського Союзу «Цифрова Європа» (розпорядження Кабінету Міністрів України №795-р від 12.09.2023).
Основними завдання НКП є:
- просування цифрової політики ЄС;
- інформування про програму «Цифрова Європа»;
- надання фахових консультацій щодо процесу успішного подання конкурсної заявки;
- співпраця з мережею НКП у країнах ЄС.
Державна установа «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» як НКП наразі залучена до таких напрямків в межах Програми «Цифрова Європа»:
- Популяризація відкритих конкурсів у межах Програми, надання потенційним заявникам консультацій та необхідної інформації щодо вимог, критеріїв участі, пошуку партнерів.
- Популяризація створення Європейських центрів цифрових інновацій (ЄЦІХ). ЄЦІХ – це центри, які допомагатимуть компаніям і організаціям державного сектору реагувати на цифрові виклики та ставати більш конкурентоспроможними. Основні аспекти EDIH включають підтримку інновацій, освіту і навчання, співпрацю, підтримку малих і середніх підприємств, залучення до глобальних цифрових ланцюгів постачання.