How to sell goods or services via social networks
Про що ця консультація:
-
Про те, як ефективно продавати та привернути нових клієнтів за допомогою соціальних мереж.
Теми на консультації:
- Як повертати людей в діалог з менеджером в соціальних мережах
- Як нейтралізувати негативні коментарі й працювати із запереченнями
- Принципи комунікації, які допоможуть продавати більше та ефективніше
- Як підвищити конверсію та збільшити середній чек за допомогою клієнтоорієнтованості
Кому буде корисна ця консультація:
- Бізнесам, що інвестують бюджет у контент, команду, таргет, але не розуміють конкретний результат
- Бізнесам, що мають низьку залученість аудиторії у соцмережах, розсилках та на сайті
- Бізнесам, в яких відділ продажу витрачаєте багато часу на комунікацію з клієнтами, втрачає клієнтів та не може якісно вести комунікацію з кожним окремим клієнтом
Експерти, які надають консультацію:
Аніка Куліковська
Засновниця консалтингової агенції з діджітал-продажу POLUBYMO. Експертка у напрямках: маркетингу, продажу, соціальних мереж та оптимізації бізнес-процесів малого бізнесу. Надала 150+ консультацій та навчила продажу та переговорам понад 30 відділів продажу.
Посилання на соцмережі:
• https://www.instagram.com/kapatsinka
Додаткова інформація
Для ефективної консультації рекомендуємо доєднати в коментарі до консультації посилання на папку з 8-10 скриншотами прикладів продажу в листуваннях у соціальних мережах.
Перейти до оформлення консультації
Need a help?
Have a question? Write to us by email or in the chat of support of entrepreneurs in Telegram.