Бренди та блогери. Як бізнесу ефективно співпрацювати з інфлюенсерами
17 October, 2023
Владислава Степанець
Керівниця SMM-проєктів агенції комунікацій «ВАРТО»
Згідно з глобальним дослідженням The State of Influencer Marketing 2023: Benchmark Report від Influencer Marketing Hub, понад 80% брендів визнають високу якість клієнтів, які приходять завдяки блогерським рекламним кампаніям. 82% з цих компаній підтверджують, що якість клієнтів з інфлюенс-маркетингу переважає над іншими видами маркетингу.
В Україні ситуація трохи інакша. Від початку повномасштабного вторгнення блогерські колаборації призупинилися, однак у 2023 році знову набувають популярності серед інших маркетингових інструментів брендів. Розповідаємо про те, як рекламні кампанії з блогерами допомагають досягати успіху при запуску нових продуктів, ребрендингу та підвищенні продажів й конверсій.
Яка важливість блогерської компанії при запуску нового продукту?
Запуск нового продукту — завжди виклик для будь-якої компанії. Це не просто презентація нових можливостей для клієнтів, а й можливість побудувати сильну асоціацію з брендом та залучити увагу цільової аудиторії. Завдяки своїй великій аудиторії та авторитету, впливові блогери можуть забезпечити швидке і широке поширення інформації про новий продукт. Вони допомагають підняти хвилю очікування серед своїх фоловерів та створити позитивний настрій до майбутнього випуску.
Сучасні споживачі більш критичні та суттєво відрізняють рекламу від звичайного контенту.
Вони втомилися від нав'язливих рекламних повідомлень, які прагнуть їх переконати купити той чи інший продукт. Тут блогерська реклама виявляється дуже ефективною. Її успіх полягає в тому, що вона стає частиною контенту, який аудиторія вже звикла споживати постійно. Блогерська реклама вписується у щоденний потік інформації, що споживачі переглядають у соціальних мережах та медіа.
Ребрендинг компанії: роль блогерів у створенні нового іміджу та залученні інтересу до бренду
Ефективна комунікація щодо нового іміджу потребує співпраці з впливовими особистостями, які мають цінність та авторитет у вибраному сегменті аудиторії. Ключовим моментом у ребрендингових кампаніях є вибір відповідних блогерських партнерів. Важливо забезпечити взаємодію з блогерами, чий стиль та цінності відповідають новому образу компанії. Такий підхід гарантує більш ефективний та природний спосіб презентації змін та привертає увагу цільової аудиторії.
Під час ребрендингу блогери стають справжніми посередниками між компанією та аудиторією.
Вони не лише презентують новий імідж компанії, а й підкреслюють його переваги та цінності, що підвищує інтерес та створює позитивне сприйняття змін серед підписників. Впливові інфлюенсери допомагають збільшити лояльність аудиторії до бренду, оскільки показують його нову іміджеву лінію. Особливо це добре працює, коли блогер є амбасадором бренду, тобто коли це не одноразова співпраця, а довготривала взаємодія. Тоді в нього буде можливість за цей період повною мірою висвітлити всі особливості та переваги оновленого продукту.
Який підхід до рекламних інтеграцій від блогерів працює найкраще?
Найкраще працює реклама, яку блогер робить максимально у власному повсякденному стилі: він говорить своїми словами, демонструє товар так, як йому зручно, знімає так, як він звик це робити. Блогер точно знає свою аудиторію та те, що найкраще працює з його підписниками. Тому найефективніше коли рекламна подача відбувається не в початковим ТЗ, яке поставили агенції чи клієнти.
Такий підхід також дозволяє створити глибший зв'язок з аудиторією. Коли блогер ділиться власним досвідом використання продукту або показує, як він дійсно застосовується у реальному житті, це стає більш переконливо та автентично.
Як обрати блогера для ефективної співпраці?
Відповідальний підхід до вибору блогера — основа усіх основ. Саме від цього залежить подальший успіх рекламної інтеграції. Ретельно дослідіть з ким обраний інфлюенсер до цього працював, яка його цільова аудиторія, як він подає інформацію, що хоче донести до аудиторії. Корисно спробувати «прожити життя» з цим блогером, перш ніж розпочати співпрацю: підписатися на нього в соцмережах, хоча б на два тижні, і побути в ролі фолловера цієї людини. Так ви зможете побачити як інфлюенсер подає іншу рекламу, як реагує аудиторія.
Завдяки відповідальному підбору та глибокому розумінню блогера, ви зможете побудувати вдалий партнерський взаємозв'язок, що сприятиме успішному виконанню вашої рекламної кампанії та досягненню бізнес-цілей.