Сублімований ван Гог та Сезанн: Nebo ideas agency та Panfruit винайшли новий вид мистецтва
06 May, 2022
В Україні триває війна й бізнесу доводиться підлаштовуватися під нові реалії. Так робить і бренд сублімованих фруктів та ягід Panfruit — починає розробку сублімованих страв.
На початку 2022 року Panfruit став учасником програми підтримки малого бізнесу від Дія.Бізнес, KSE та UKAID. Разом з маркетинговою агенцією Nebo ideas agency амбіційний бренд винайшов і нову художню течію. Все вирішила дегустація продукції на стратегічній сесії. Після перших шматочків сублімованих фруктів команда креативників зрозуміла, що це не просто перекус, це — витончений витвір. Так народився слоган «мистецтво здорового перекусу», який поєднався з ДНК бренду.
Закріпити креативну платформу Nebo вирішили творчим проєктом. Через фотографії відтворили відомі натюрморти, в яких замінили оригінальні фрукти та ягоди сублімованими. Фотопроєкт став справжнім проявом хвилі постмодерну: коли класичне мистецтво переосмислюють, додаючи до нього нові техніки.
«Кошик з полуницею» Жана-Батиста Шардена
Процес »сублімація», такий незнайомий та незрозумілий для багатьох, розкрився за допомогою кропіткої роботи фотографа.
«Груші» Вінсента ван Гога
Сублімація створює не чергову версію оригінального продукту (як, наприклад, сушка), — вона робить його самодостатнім і додає яскраву родзинку у вигляді хрускоту. Так і з картинами — творці проєкту не копіюють натюрморти, а створюють нове мистецтво.
«Натюрморт з глечиком і драпуванням» Поля Сезанна
Головні герої цієї історії зі світу живопису — ван Гог з його видатними «Грушами», великий Сезанн і його «Натюрморт з глечиком і драпуванням» та робота «Кошик з полуницею», що вийшла з-під пензля Жана-Батиста Шардена.
З полотен фарби сублімованого мистецтва перенеслися і в реальне життя. Шефи деяких закладів Києва вже почали створювати свої шедеври за допомогою Panfruit.
Такий підхід більше розповідає про процес сублімації, а проєкт демонструє, що після обробки фрукти зберігають у собі всі властивості та лише візуально змінюють вигляд — набувають шорсткості, стаючи за фактурою схожими на намальовані. При цьому сублімація повністю перевертає сприйняття продукту: робить його цікавішим, сміливішим, а текстури — яскравішими.