Освітній курс «Зміцнюючи доброчесність: мінімізація ризиків та розбудова комплаєнсу бізнесом під час відбудови» допоможе підприємцям отримати базові знання та практичні навички у сфері доброчесності та комплаєнсу, необхідні для успішного функціонування та розвитку їхнього бізнесу.
Детальніше про курс
Під час війни та в період відбудови України, доброчесність та ефективний комплаєнс стають не лише цінністю, але і стратегічним напрямком для відновлення та розвитку сучасних підприємств. Освітній курс допоможе бізнесу закласти основи доброчесної роботи, напрацювати підходи для ведення прозорих бізнес-процесів, мінімізувати ризики та забезпечити стійкість та конкурентоспроможність своїх компаній у майбутньому.
Експерти розкривають ключові аспекти комплаєнс-менеджменту, надають бізнесу цінний інструментарій для впорядкування внутрішніх процесів та підтримання високих стандартів етичного ведення бізнесу. Проходження цього курсу сприятиме підвищенню обізнаності підприємців щодо основ доброчесності та репутації, розкриваючи їх актуальність у сучасному світі, особливо в період відновлення України. Під час навчання учасники дізнаються більше про комплаєнс-систему, отримають уявлення про те, як її впровадження допомагає мінімізувати ризики та як будується ієрархія відповідальних осіб за виконання та контроль комплаєнс-функції.
Для чого це вам?
Довідково:
Освітній курс розроблено Всеукраїнською Мережею Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) у партнерстві з державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки UNDP в Україні та фінансування Урядів Японії та Німеччини.
Умови ведення бізнесу під час війни кардинально змінилися. Завдяки ініціативі підприємці, комунікаційники та піарники зможуть краще адаптуватися до нових реалій, розібратися в основах брендингу, зрозуміти свою цільову аудиторію та як диференціюватися на ринку.
Розробник курсу : Національний проєкт із розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, практична школа комунікацій Bazilik.
Для кого : Власникам бізнесу; менеджерам, що займаються просуванням та комунікацією українських брендів
Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес у співпраці з компанією Pro-Consulting за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запускають серію безоплатних освітніх вебінарів «Тренди зовнішніх ринків».
Для кого : Вебінари будуть корисними для представників компаній харчового сектору, що реалізують свою продукцію на міжнародних ринках за допомогою ритейлу.
Освітня програма «Global E-commerce Access» ініційована мережею центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Офісу з розвитку підприємництва та експорту, в рамках проєкту International Trade Centre «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», який фінансується урядом Японії.
Для кого : Для участі у програмі буде відібрано 200 учасників, які планують розвивати міжнародні продажі за допомогою e-commerce або вже почали це робити та потребують додаткових знань.
Спеціалісти Продовольчої і сільськогосподарської Організації Об’єднаних Націй (FAO), надали унікальну інформацію, яка була підготовлена за допомогою безпосередніх контактів з представниками вказаних ринків і саме для українських експортерів, враховуючи сьогоденні реалії.
Практична програма організована урядовою організацією «Open Trade Gate Sweden», Офісом з розвитку підприємництва та експорту із залученням експертів продовольчого ринку Швеції з метою підтримки українських виробників харчової продукції (вина, заморожених або сублімованих ягід, меду, горіхів, соняшникової олії) у виході на ринок однієї з найбільш розвинених країн світу.
Для кого : До участі запрошуємо виробників наступних категорій харчової продукції: вина, заморожених або сублімованих ягід, меду, горіхів, соняшникової олії