Під час війни та в період відбудови України, доброчесність та ефективний комплаєнс стають не лише цінністю, але і стратегічним напрямком для відновлення та розвитку сучасних підприємств. Освітній курс допоможе бізнесу закласти основи доброчесної роботи, напрацювати підходи для ведення прозорих бізнес-процесів, мінімізувати ризики та забезпечити стійкість та конкурентоспроможність своїх компаній у майбутньому.
Експерти розкривають ключові аспекти комплаєнс-менеджменту, надають бізнесу цінний інструментарій для впорядкування внутрішніх процесів та підтримання високих стандартів етичного ведення бізнесу. Проходження цього курсу сприятиме підвищенню обізнаності підприємців щодо основ доброчесності та репутації, розкриваючи їх актуальність у сучасному світі, особливо в період відновлення України. Під час навчання учасники дізнаються більше про комплаєнс-систему, отримають уявлення про те, як її впровадження допомагає мінімізувати ризики та як будується ієрархія відповідальних осіб за виконання та контроль комплаєнс-функції.
Освітній курс розроблено Всеукраїнською Мережею Доброчесності та Комплаєнсу (UNIC) у партнерстві з державною установою «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки UNDP в Україні та фінансування Урядів Японії та Німеччини.
Освітній курс «Електронний документообіг для підприємців» має на меті допомогти бізнесу запровадити системи ЕДО.
Для кого : для підприємців-початківців
Безоплатний вебінарний проєкт «Секрети розвитку digital community» допоможе підприємцям навчитися привертати увагу до свого бренду, збільшувати продажі за допомогою Telegram та медійної реклами, а також налаштовувати ефективну роботу з інфлюенсерами.
Розробник курсу : Вебінарний проєкт створили Міністерство цифрової трансформації, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, національний проєкт Дія.Бізнес та ком’юніті-агенція OMG Agency.
Для кого : Для власників бізнесу або тих, хто має стартап.
Безоплатні вебінари допоможуть українцям розібратись у тонкощах подачі заявок на грантові програми єРобота. Отримані кошти дозволять тим, хто має бажання, знання, вміння та відповідні навички, запустити власну справу або розширити бізнес. Гроші можна буде витратити на купівлю обладнання, сировини, оплату чи оренду приміщення тощо.
Розробник курсу : Проєкт реалізується за підтримки Міністерства економіки України, Міністерства аграрної політики та продовольства спільно з Міністерством цифрової трансформації, Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес за підтримки Ощадбанку та Центру зайнятості.
Для кого : Для осіб, які не мають досвіду підприємницької діяльності, проте бажають відкрити власну справу, так і для підприємців, які хочуть залучити інвестиції для розвитку бізнесу.
Навчальний інтенсив «Перші кроки експортера» створено для надання підприємцям базових знань, які допоможуть налагодити продажі на міжнародному ринку, а також покращать їхню експортну спроможність.
Для кого : Представників мікро-, малого та середнього бізнесу, які бажають і планують виходити на експорт.
Освітній курс «Як впроваджувати інновації для зростання бізнесу» створений для допомоги підприємцям та підприємицям налаштувати свій світогляд та бізнес-процеси компанії на потужні якісні зміни. Разом з експертами в галузі інновацій ви навчитесь аналізувати проблеми ринку та власної компанії, генерувати інноваційні ідеї та ресурси для зростання та вибирати найбільш релевантні з них, ґрунтуючись на чітких розрахунках.
Для кого : для підприємців та жінок-підприємиць