Це інтенсивна освітня програма, що дозволяє отримати необхідний обсяг знань та досвіду для здійснення консалтингової діяльності в сфері експорту, підкріплена практичними завданнями, що виконуватимуться на базі реальних підприємств. Після завершення курсу учасники матимуть покроковий план дій для започаткування та розвитку власної консалтингової діяльності чи експортно-консалтингової компанії. Зможуть компетентно, якісно та професійно надавати консультації підприємствам, що бажають розпочати або інтенсифікувати свою експортну діяльність.
Програма передбачає:
7 освітніх модулів, що прокачають навички в експортній та консультаційній діяльності;
14 онлайн-сесій з менторами та експертами програми з індивідуальними консультаціями для кожної команди;
7 дводенних інтенсивів за участю міжнародних експертів з Естонії, Британії, Німеччини та Фінляндії, де Ви отримаєте максимум у інтерактивному форматі;
7 компаній-клієнтів: виконання командами домашнього завдання відбуватиметься на базі малих та середніх підприємств 7 різних секторів, що дозволить учасникам отримати інструментарний досвід, а підприємству інтенсифікувати свою експортну діяльність ;
доступ до закритого віртуального тренінгового центру, де проходить навчання та розміщуються відео-лекції та інформаційні матеріали;
міжнародний сертифікат за результатами навчання та успішного проходження курсу;
бонуси та подарунки командам-переможцям, що визначатимуться після кожного модулю;
нетворкінг у спільноті учасників, випускників та експертів навчальних програм — Export Education Community.
Для кого?
Програма розрахована в першу чергу на осіб, які зацікавлені розпочати чи розвинути свою професійну консультаційну діяльність. До навчання запрошуються приватні консультанти, представники державних установ, регіональних адміністрацій, міських рад, агенцій розвитку, та особи, які працюють у сфері експорту і міжнародної торгівлі, та мають на меті допомагати українським підприємцям опановувати закордонні ринки та посилювати експортну спроможність.
Задля отримання практичних навичок та реального консультаційного досвіду всі учасники проходитимуть навчання в унікальному форматі.
Всі учасники будуть проходити навчання в командах, 10 команд по 6 осіб. Виконання завдань у межах Модулів відбуватиметься на базі реальних українських компаній з 7 різних секторів, які кожна команда залучатиме самостійно або за допомогою менеджерів проєкту.
Навчання проходитиме у форматі гейміфікації на закритій онлайн платформі.
Обмін досвідом через щоденники команд. Впродовж навчання команди вестимуть щоденник досягнень та отримуватимуть бали, за активність і результативність, від компанії на базі якої виконують завдання та менторів.
Персональна та командна промоція. Всі учасники курсу будуть здійснювати промоцію себе, як консультантів використовуючи різні підходи та типи комунікації. Також, кожного модулю виходитиме Consultant’s Digest, що буде поширено на всі регіони України.
Навчання учасників програми Train the Trainers 2.0 в усіх форматах відбуватиметься виключно англійською мовою.
Тривалість модулю: 1 місяць
Навчальні елементи модулю: відео-лекції (до 1,5 год), 2-денний онлайн інтенсив з іноземними тренерами (до 12 год), менторська сесія (1 год), статус-чек зустріч (1 год) + нетворкінг, груповий зворотній зв’язок за результатами модулю (2 год).
Кількість навчальних годин: орієнтовно 10 годин на тиждень
За результатами навчання та виконання домашніх завдань після кожного модулю буде формуватися рейтинг команд-учасниць та визначатиметься переможець. Учасники програми, які успішно завершать навчання, будуть відзначені сертифікатом міжнародного зразку від Інституту Маркетингу Естонії.
Нижче — перелік модулів, кожен модуль складається з двох тем для розвитку експортних навичок (ЕН) та консалтингових навичок (КН). По кожному з яких запланований тренінг з лекційною частиною, практичне завдання та менторський супровід.
Модуль 1
ЕН: Аналіз ринку: як зрозуміти компанію, її ринок та потреби її клієнтів
КН: Побудова ефективних робочих відносин з клієнтом, процес надання консультаційних послуг.
Модуль 2
ЕН: Моделі виходу на ринок. Інструменти аналізу.
КН: Навички презентації та нетворкінгу. Основи управління проєктами.
Модуль 3
ЕН: Брендинг, маркетинг та сторітеллінг. Позиціонування. Вибір та вартість медіа каналів.
КН: Продажі та маркетинг консультаційних послуг на основі конкретних випадків. Бізнес сторітелінг.
Модуль 4
ЕН: Аналіз бізнесу за допомогою цифрових інструментів. Цифрові продажі та онлайн маркетинг. Веб-аналітика: послідовності, канали, тестування, платформи.
КН: Веб інструменти для просування та продажу консалтингових послуг.
Модуль 5
ЕН: Адаптація товару, дизайн послуг, ціноутворення на експортному ринку. Культурні особливості ринків: китайський, арабський, японський, європейський.
КН: Створення портфоліо послуг для експортно-консалтингової компанії. Аналіз шляху клієнтів, точки експозиції, систематизація процесів та ціноутворення.
Модуль 6
ЕН: Управління ланцюгами поставок та міжнародна логістика. Міжнародні угоди, тарифи, ЗВТ, ІНКОТЕРМС. Міжнародні ярмарки та бізнес-місії.
КН: Робочі процеси та інструменти консультаційної компанії. Швидкий розвиток та пілотування нових послуг.
Модуль 7
ЕН: Лояльність клієнта та створення ефективних відносин. Ведення ключових клієнтів.
КН: Як продати консультаційні послуги? Перемовини техніками Гарварду, навички впливу.
25 серпня 2021 року: старт прийому заявок на участь у програмі;
19 вересня 2021 року: завершення прийому заявок;
21 вересня — 22 вересня 2021 року: проведення інтерв’ю, оцінювання заявок та вибір переможців конкурсу;
23-24 вересня 2021 року: оголошення переможців конкурсу;
24 вересня — 27 вересня 2021 року: відкриття доступу до освітньої онлайн платформи;
29 вересня 2021 року: початок навчання;
квітень 2022 року: завершення навчального процесу.
3 учасники індивідуально та спільно 1 з команда одразу після навчання започаткували власні консалтингові компанії;
планове зростання обсягів продажів консалтингових послуг учасників впродовж 2021 року в середньому становить понад 500 тисяч грн.
15% здійснили свої перші продажі консалтингових послуг вже під час навчання;
34% продавали консалтингові послуги до початку Програми, але зробили більше продажів під час Програми;
47,5% учасників розширили свою клієнтську мережу, з яких 14,8% отримали нових клієнтів та 32,8% отримали попередні домовленості про співпрацю.
Програма розроблена Інститутом маркетингу (Естонія) у співпраці з ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту». Програма фінансується Державним департаментом США (Development Cooperation Partnership Program, Round Eight), а також Міністерством закордонних справ Естонії (Проєкт з питань розвитку співробітництва та гуманітарної допомоги).
Освітній курс «Належна обачність щодо прав людини під час війни» має на меті розглянути особливості застосування процедури поглибленої належної обачності щодо прав людини в умовах збройного конфлікту, а саме: як інтегрувати цю процедуру до діяльності компанії та в яких умовах її варто застосовувати.
Для кого : для підприємців
Онлайн-курс, що відкриває секрети успішного бізнесу: лідерство, маркетинг, експорт і практичні кейси для вашого зростання!
Для кого : для підприємців для підприємців-початківців для жінок-підприємиць для стартаперів
Молодіжний акселератор Step In Export — інтенсивна програма для молодих фахівців, студентів, недавніх випускників, яка допоможе розвинути ключові навички, здобути знання та набути практичного досвіду у сфері експорту. Навчання проходитиме з 13 травня до 18 серпня 2025 року.
Для кого : молодих фахівців, студентів, недавніх випускників
Export to Sweden 2.0 — це річна комплексна програма, створена для підтримки українських виробників харчової продукції з індивідуального виходу на ринок однієї з найрозвиненіших країн світу.
Для кого : виробників харчової продукції та напоїв з вищою доданою вартістю
Освітній курс «Бізнес в аграрній сфері Grow up: Agro» має на меті допомогти підприємцям відкрити та розвивати власну справу в аграрній сфері.
Для кого : для підприємців