Освітній серіал «Почати бізнес. Виробництво текстилю» має на меті допомогти потенційним підприємцям заснувати власну справу у сфері виробництва текстилю.
Як створити прибутковий текстильний бізнес. Чому важливо працювати над створенням команди та особистим брендом компанії. Секрети вдалого виходу на міжнародний ринок та успіху в Україні. Досвід еко-бренду DevoHome.
Цей серіал розроблений в межах Програми ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу та урядів Польщі й Японії. Програму ООН із відновлення та розбудови миру реалізують чотири агентства ООН: Програма розвитку ООН (ПРООН), Структура ООН з питань гендерної рівності та розширення прав і можливостей жінок (ООН Жінки), Фонд ООН у галузі народонаселення (UNFPA) і Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО). Програму підтримують тринадцять міжнародних партнерів: Європейський Союз (ЄС), Європейський інвестиційний банк (ЄІБ), Посольство США в Україні, а також уряди Великої Британії, Данії, Канади, Нідерландів, Німеччини, Норвегії, Польщі, Швейцарії, Швеції та Японії.
Це освітня програма для підприємців та експортерів сфери послуг України, які планують виходити на зовнішній ринок або бажають розвинути свою експортну діяльність в тому числі із використанням цифрових інструментів та секторальної співпраці.
Для кого : Підприємцям сфери послуг, які розглядають експорт як новий і важливий інструмент в розвитку компанії. Молодим спеціалістам зі сфер маркетингу, управління та економіки; кожному, хто бажає зрозуміти, з яких основних етапів складається експортна діяльність підприємства сфери послуг.
Спеціалісти Продовольчої і сільськогосподарської Організації Об’єднаних Націй (FAO), надали унікальну інформацію, яка була підготовлена за допомогою безпосередніх контактів з представниками вказаних ринків і саме для українських експортерів, враховуючи сьогоденні реалії. У якості найбільш перспективних регіонів були обрані Африка, Азія, Близький Схід – завдяки їх величезному, швидкозростаючому і відносно невибагливому попиту.
Цей посібник з експорту до Бразилії створено для допомоги іноземним експортерам, що працюють на бразильському ринку. У ньому міститься інформація про структуру бразильської економіки, правила та процедури щодо надходження іноземних товарів до країни, маркетингові практики та бізнес-культуру, а також подано багато корисних даних, що стануть у нагоді для експорту до Бразилії (адреси та телефони бразильських торгових палат, асоціацій та організацій, що представляють місцеві виробничі сектори, вебсайти з інформацією про ярмарки та виставки у Бразилії, а також глосарій технічних термінів зовнішньої торгівлі тощо).
Освітній курс «Як впроваджувати інновації для зростання бізнесу» створений для допомоги підприємцям та підприємицям налаштувати свій світогляд та бізнес-процеси компанії на потужні якісні зміни. Разом з експертами в галузі інновацій ви навчитесь аналізувати проблеми ринку та власної компанії, генерувати інноваційні ідеї та ресурси для зростання та вибирати найбільш релевантні з них, ґрунтуючись на чітких розрахунках.
Для кого : для підприємців та жінок-підприємиць
безоплатна ініціатива, що допоможе українцям зануритися у світ цифрових інновацій, дізнатися більше про грантові можливості Програми, а також про Європейські цифрові інноваційні хаби (ЄЦІХ) та їх роль у просуванні технологій та інновацій в Європі.
Розробник курсу : Вебінари відбулись в межах програми ЄС «Цифрова Європа», стратегічним реалізатором якої в Україні є Міністерство цифрової трансформації України, практичним консультантом — Офіс з розвитку підприємництва та експорту. Організатором вебінарів виступає проєкт GIZ «Цифровізація МСП у країнах східного партнерства».
Для кого : Підприємств з галузей діяльності, які містять упровадження ефективних цифрових рішень та підтримки інновацій; науково-дослідних або навчальних закладів; громадських об'єднань; державних органів влади та органів місцевого самоврядування.