Програма Global E-commerce Access покликана надати українським підприємцям актуальні знання про підходи здійснення e-commerce продажів на світових майданчиках. Покрокові інструкції та вдало підібрані інструменти допоможуть бізнесу збільшити продажі та популяризувати продукт на світовій арені.
Для кого?
Для участі у програмі буде відібрано 200 учасників, які планують розвивати міжнародні продажі за допомогою e-commerce або вже почали це робити та потребують додаткових знань.
Навчання триватиме з серпня до листопада 2023 року та передбачає 6 модульних онлайн-ефірів і 3 офлайн-зустрічі. До проєкту залучені спікери та ментори, які просувають та масштабують продукти на міжнародних майданчиках.
За результатами виконання домашніх завдань 50 найкращих учасників отримають додаткову менторську підтримку та рекомендації щодо покращення бізнес-стратегії з виходу на міжнародні ринки.
Протягом всього навчання 200 учасників програми отримають можливість позмагатись за 10 безоплатних консультацій від міжнародних експертів та покроковий супровід у реалізації поставлених цілей.
Додатковим компонентом програми стане можливість підвищення рівня володіння е-commerce інструментами під час участі у трьох офлайн міні-форумах PRO meet-up, що проходитимуть на базі центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес у Рівному, Тернополі та Луцьку.
Вебінар 1.Вступ до E-commerce
Модуль 1. Платформи E-commerce
Модуль 2. Створення власного вебсайту, його дизайн та оптимізація
Модуль 3. Стратегія E-commerce
Модуль 4. Цифровий маркетинг E-commerce
Модуль 5. Логістика та доставка. Оплата та безпека. Юридичні та нормативні вимоги
Модуль 6. Обслуговування клієнтів
Вебінар 2. Завершальний
Саміт 1. PRO meet-up (офлайн в м. Тернопіль)
Саміт 2. PRO meet-up (офлайн в м. Рівне)
Саміт 3. PRO meet-up (офлайн в м. Луцьк)
Показником результативності проходження курсу слугуватиме створення учасниками: власних магазинів або вебсторінок на найбільших міжнародних платформах, індивідуального плану подальшого розвитку магазину з метою збільшення продажів.
За кожен з критеріїв присуджують від 1 до 5 балів:
Візія/спроможність втілити проєкт у життя — учасники мають обґрунтувати покроковий план його реалізації
Бізнес-проєкт/ актуальність та ефективність проєкту — ідея має відповідати наведеним цілям освітньої програми та вимогам ринку, створюючи позитивний вплив на український бізнес та культуру ведення підприємницької діяльності
Реалістичність гіпотези — проєкт має бути спрямований на задоволення потреб цільової аудиторії та відповідати гіпотезі щодо ринкової ніші, яку компанія планує зайняти
Конкурентні переваги — оцінюються параметри, що виділяють компанію/продукт/послугу або бізнес-концепт серед конкурентів у вибраній ніші
Фінансова стратегія — учасники мають презентувати опис конкретних напрямів розвитку компанії/продукту/послуги або бізнес-концепту, на які будуть спрямовані подальші інвестиції, а також зазначити план збільшення дохідності проєкту
Захід організований мережею центрів підтримки підприємців Дія.Бізнес за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та Офісу з розвитку підприємництва та експорту в рамках проєкту International Trade Centre «Підвищення економічної стійкості громад, що постраждали від переміщення», який фінансується урядом Японії.
Освітній серіал на практичних прикладах та кейсах пояснює, чому і як потрібно створювати інклюзивне середовище в компанії, які є стереотипи, міфи, упередження та застарілі уявлення про інвалідність і чому слід позбавлятися їх у своєму світогляді та роботі.
Для кого : для підприємців
Освітній відеокурс «Антикорупція» допоможе малим та середнім підприємствам впроваджувати антикорупційну політику — задля сприяння прозорості ведення бізнесу та викорінення проявів корупції в ланцюгу постачальників.
Для кого : для підприємців
Освітній серіал «Переведення бізнес-процесів в онлайн» має на меті допомогти підприємцям перевести бізнес-процеси в онлайн і розповісти про ключові правила та інструменти для переходу в онлайн.
Для кого : для підприємців
Спеціалісти Продовольчої і сільськогосподарської Організації Об’єднаних Націй (FAO), надали унікальну інформацію, яка була підготовлена за допомогою безпосередніх контактів з представниками вказаних ринків і саме для українських експортерів, враховуючи сьогоденні реалії. У якості найбільш перспективних регіонів були обрані Африка, Азія, Близький Схід — завдяки їх величезному, швидкозростаючому і відносно невибагливому попиту.
Інтенсивна навчальна програма, що стане першим кроком до створення власної консалтингової компанії чи старту індивідуальної консалтингової діяльності в сфері експорту.
Для кого : консультантів, держслужбовців та фахівців у сфері експорту, які допомагають бізнесу виходити на міжнародні ринки