Export to Sweden 2.0 — це річна комплексна програма, створена для підтримки українських виробників харчової продукції з індивідуального виходу на ринок однієї з найрозвиненіших країн світу.
Програма передбачає:
Огляд ринку харчової продукції Швеції та етапів виходу на ринок в рамках спеціально розробленої програми тренінгів Road to Export
Бізнес-активності з розвитку торгівлі: Market Orientation Mission до Швеції, щоб дізнатися більше про потенціал шведського ринку саме для вашого продукту та участь у міжнародній виставці Gastronord 2025 у Стокгольмі, щоб представити ваш продукт потенційним партнерам
Індивідуальні менторські сесії зі шведськими експертами для розробки стратегії з виходу на ринок Швеції
Для кого?
Для виробників харчової продукції та напоїв з вищою доданою вартістю.
Get to know your market: онлайн-тренінги з огляду шведського харчового ринку, характеристик та регуляторних вимог, огляд найактуальніших ринкових трендів, основних гравців та каналів збуту, вимоги до продукту та упаковки, сертифікація та маркування, логістика, а також огляд процесу продажів та просування продукції на цільовому ринку (грудень 2024 року — січень 2025 року).
Market Orientation Mission to Sweden: практична навчальна програма, яка міститиме store-check найбільших ритейл-мереж Швеції та зустрічі з категорійними менеджерами, тренінги з ціноутворення на продукцію, планування асортименту, вибір найкращої маркетингової стратегії тощо (березень 2025 року).
Go-to-market process: менторські сесії з експертами шведського продовольчого ринку щодо індивідуального плану дій та підготовки до наступних етапів виходу на ринок Швеції, а саме робота над адаптацією продукту, упаковки, маркетингових матеріалів тощо (квітень — травень 2025 року).
Участь у міжнародній виставці Gastronord 2025 у складі Колективного стенду України (вересень 2025 року, дати будуть оприлюднені найближчим часом). Gastronord 2025 — провідний міжнародний виставковий захід Північної Європи для виробників харчової продукції та баєрів з категорії HoReCa та ритейлу, який щорічно збирає 18 000+ професійних відвідувачів зі всього світу.
Grow the business: підтримка в опрацюванні отриманих бізнес-контактів за результатами участі у міжнародній виставці Gastronord 2025 для досягнення продажів (жовтень — листопад 2025 року).
Оцінка та завершення програми (грудень 2025 року).
За потреби програма може змінюватися та/або доповнюватись. Додаткові активності будуть визначені під конкретні потреби учасників. Програма також передбачає щомісячні check-ins та обговорення прогресу. Програма передбачає використання підходу спільного фінансування, відповідно до якого компанії, що беруть участь у програмі, фінансують частину витрат, пов'язаних з логістикою та проживанням у Швеції.
Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно з чинним законодавством України.
Мінімум 50% акцій компанії належать громадянам України.
Наявність вебсайту (або експортної сторінки) англійською мовою.
Учасники від компанії володіють англійською мовою.
Наявність необхідних документів та чинних сертифікатів для експорту продукції.
Компанія орієнтована на вихід на ринок Швеції.
Компанія готова делегувати 1-2 співробітників для участі у всіх етапах довгострокової річної програми.
Перевага надаватиметься малим та середнім підприємствам (10-250 співробітників).
Попередній досвід експорту до країн ЄС буде значною перевагою.
Компанія готова покрити витрати на логістику та проживання представників для поїздки до Швеції для участі в Market Orientation Mission та Gastronord 2025, а також доставку зразків продукції (у разі необхідності).
Відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків з російською федерацією та/або білоруссю.
Програма Export to Sweden 2.0 організована Open Trade Gate Sweden, Офісом з розвитку підприємництва та експорту та національним проєктом Дія.Бізнес.
Open Trade Gate Sweden (OTGS) є частиною Національної ради торгівлі Швеції (National Board of Trade Sweden). OTGS сприяє імпорту з країн, що розвиваються, до Швеції та ЄС. OTGS співпрацює з організаціями, що підтримують бізнес у цих країнах, щоб запропонувати навчання, коучинг, ознайомлювальні візити та участь у виставках та інших бізнес-заходах. Для отримання додаткової інформації перейдіть за посиланням.
Освітній відеокурс «Антикорупція» допоможе малим та середнім підприємствам впроваджувати антикорупційну політику — задля сприяння прозорості ведення бізнесу та викорінення проявів корупції в ланцюгу постачальників.
Для кого : для підприємців
Освітній серіал «Переведення бізнес-процесів в онлайн» має на меті допомогти підприємцям перевести бізнес-процеси в онлайн і розповісти про ключові правила та інструменти для переходу в онлайн.
Для кого : для підприємців
Освітня програма для українських МСП, які тільки починають експортну діяльність або вже є діючими експортерами та планують виходити на нові ринки. За результатами навчання за Програмою учасники створять для своєї компанії детальний план з виходу на міжнародні ринки.
Для кого : менеджерів ЗЕД і керівників МСБ, які планують експорт або вже експортують, незалежно від галузі виробництва
Посібник описує тенденції ринку органічних товарів Канади у глобальному контексті, наводить статистику внутрішньої торгівлі та експортно-імпортних операцій з ними. З метою спрощення доступу українських виробників до канадського ринку органічних товарів посібник також наводить опис національної системи регулювання органічного сектору, переклад чинних і очікуваних галузевих стандартів.
Проєкт передбачає три онлайн-заходи за участі експертів, які діляться досвідом і дають корисні поради щодо впровадження експортної діяльності. Під час ефірів ви ознайомитеся з практикою ІТ-компаній, що мають успішні кейси виходу на зовнішні ринки.
Для кого : підприємців, які хочуть удосконалити свої навички організації експорту або планують розпочати експортну діяльність