Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Export to Sweden 2.0

Запрошуємо українських виробників харчової продукції взяти участь в оновленій практичній програмі Export to Sweden 2.0 з виходу на ринок Швеції, яка розроблена урядовою організацією Швеції Open Trade Gate Sweden (OTGS) / National Board of Trade Sweden спільно з Офісом з розвитку підприємництва та експорту і національним проєктом Дія.Бізнес.

 

Export to Sweden 2.0 — це ​​річна комплексна програма, створена для підтримки українських виробників харчової продукції з індивідуального виходу на ринок однієї з найрозвиненіших країн світу.

 

Для кого? 

Для виробників харчової продукції та напоїв з вищою доданою вартістю

 

Формат: онлайн / офлайн заходи у Швеції

Мова програми: англійська

 

Що пропонує програма:
  • Огляд ринку харчової продукції Швеції та етапів виходу на ринок в рамках спеціально розробленої програми тренінгів Road to Export;

  • Бізнес-активності з розвитку торгівлі: Market Orientation Mission до Швеції, щоб дізнатися більше про потенціал шведського ринку саме для вашого продукту та участь у міжнародній виставці Gastronord 2025 у Стокгольмі, щоб представити ваш продукт потенційним партнерам;

  • Індивідуальні менторські сесії зі шведськими експертами для розробки стратегії з виходу на ринок Швеції. 

Етапи програми:

1. Get to know your market: онлайн-тренінги з огляду шведського харчового ринку, характеристик та регуляторних вимог, огляд найактуальніших ринкових трендів, основних гравців та каналів збуту, вимоги до продукту та упаковки, сертифікація та маркування, логістика, а також огляд процесу продажів та просування продукції на цільовому ринку (грудень 2024 – січень 2025).

2. Market Orientation Mission to Sweden: практична навчальна програма, яка міститиме store-check найбільших ритейл-мереж Швеції та зустрічі з категорійними менеджерами, тренінги з ціноутворення на продукцію, планування асортименту, вибір найкращої маркетингової стратегії тощо (березень 2025) - детальну програму розробляють.

3. Go-to-market process: менторські сесії з експертами шведського продовольчого ринку щодо індивідуального плану дій та підготовки до наступних етапів виходу на ринок Швеції, а саме робота над адаптацією продукту, упаковки, маркетингових матеріалів тощо (квітень – травень 2025).

4. Участь у міжнародній виставці Gastronord 2025 у складі Колективного стенду України (вересень 2025, дати будуть оприлюднені найближчим часом). Gastronord 2025 — провідний міжнародний виставковий захід Північної Європи для виробників харчової продукції та баєрів з категорії HoReCa та ритейлу, який щорічно збирає 18000+ професійних відвідувачів зі всього світу.

5. Grow the business: підтримка в опрацюванні отриманих бізнес-контактів за результатами участі у міжнародній виставці Gastronord 2025 для досягнення продажів (жовтень-листопад 2025).

6. Оцінка та завершення програми (грудень 2025).

У разі потреби програма може змінюватися та/або доповнюватись. Додаткові активності будуть визначені під конкретні потреби учасників. Програма також передбачає щомісячні check-ins та обговорення прогресу. 

Програма передбачає використання підходу спільного фінансування, відповідно до якого компанії, що беруть участь у програмі, фінансують частину витрат, пов'язаних з логістикою та проживанням у Швеції.

Критерії участі:

1. Компанія є зареєстрованим суб'єктом (приватний підприємець або юридична особа) згідно з чинним законодавством України.

2. Мінімум 50% акцій компанії належать громадянам України.

3. Наявність вебсайту (або експортної сторінки) англійською мовою.

4. Учасники від компанії володіють англійською мовою.

5. Наявність необхідних документів та чинних сертифікатів для експорту продукції.

6. Компанія орієнтована на вихід на ринок Швеції.

7. Компанія готова делегувати 1-2 співробітників для участі у всіх етапах довгострокової річної програми.

8. Перевага надаватиметься малим та середнім підприємствам (10-250 співробітників).

9. Попередній досвід експорту до країн ЄС буде значною перевагою.

10. Компанія готова покрити витрати на логістику та проживання представників для поїздки до Швеції для участі в Market Orientation Mission та Gastronord 2025, а також доставку зразків продукції (у разі необхідності).

11. Відсутність будь-яких юридичних чи фінансових зв’язків з російською федерацією та/або білоруссю.

Як подати заявку на участь:

Крок 1. Заповнити аплікаційну форму нижче.

Крок 2. Пройти співбесіду з організаторами. Мета співбесіди — визначити ваші потреби та готовність до участі в довгостроковій програмі.

Крок 3. Відібраним компаніям запропонують підписати договір про зобов’язання, у якому будуть окреслені цілі та очікування щодо участі у програмі.

Контакти:

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся до експертки Офісу Наталії Бабаніної: nbabanina@epo.org.ua 

Реєстрація

Термін подання заявок: до 25 листопада 2024 року (включно). Кількість учасників обмежена.

My image

Програма Export to Sweden 2.0 організована Open Trade Gate Sweden, Офісом з розвитку підприємництва та експорту та національним проєктом Дія.Бізнес.

 

Open Trade Gate Sweden (OTGS) є частиною Національної ради торгівлі Швеції (National Board of Trade Sweden). OTGS сприяє імпорту з країн, що розвиваються, до Швеції та ЄС. OTGS співпрацює з організаціями, що підтримують бізнес у цих країнах, щоб запропонувати навчання, коучинг, ознайомлювальні візити та участь у виставках та інших бізнес-заходах. Для отримання додаткової інформації перейдіть за посиланням.

  • Дата: 01.12
  • Тривалість: грудень 2024 – грудень 2025
  • Категорія: Освітні програми
Відгуки 0
Вам також можуть сподобатися