Онлайн-курс «Експорт: від основ до дій» створений для майбутніх експортерів і тих, хто лише планує вихід на міжнародні ринки. Він допоможе учасникам підготуватися до старту експортної діяльності, отримати базові знання про експорт, а також дізнатися, як Офіс з розвитку підприємництва та експорту підтримує український бізнес, які можливості надає для досягнення глобальних успіхів.
Детальніше про курс
Експорт є ключовим економічним чинником, що сприяє розвитку країни та підтримці бізнесів, які втратили клієнтський сегмент в Україні. Експорт відкриває для підприємств низку переваг, зокрема: розширення ринку збуту, зростання прибутків, зміцнення конкурентоспроможності, диверсифікація ризиків, покращення репутації, доступ до інновацій, залучення інвестицій. Розширення кількості експортерів стимулює зростання ВВП, створює нові робочі місця, залучає іноземні інвестиції та збільшує валютні надходження. Для ефективного виходу на міжнародні ринки потрібен системний підхід і чітке розуміння можливостей цільових ринків. Офіс з розвитку підприємництва та експорту пропонує інструменти, які допоможуть бізнесу стати успішним у глобальному середовищі:
оцінити ресурси компанії
скласти план підготовки до експорту
визначити цільовий експортний ринок
визначити вимоги до вашого продукту на фокусному експортному ринку
вибрати ефективну модель для виходу на новий ринок
скласти покроковий план дій з реалізації експортної стратегії
знайти цільових клієнтів.
Про ці інструменти та послуги можна дізнатися, переглянувши онлайн-курс «Експорт: від основ до дій».
Для чого це вам?
Розширення ринку збуту
Зростання прибутків
Зміцнення конкурентоспроможності
Залучення партнерів та інвесторів
Залучення ресурсів для малого бізнесу
Почати експорт
Вихід на міжнародні ринки
Консультації для експортерів та підприємців
Аналітика зовнішніх ринків
Розробка стратегій розвитку
Підвищення компетенцій підприємців
Підвищення професійного рівня експортерів
Допомога в пошуку потенційних клієнтів за кордоном
Довідково:
Онлайн-курс «Експорт: від основ до дій» створений Офісом з розвитку підприємництва та експорту, національним проєктом Дія.Бізнес за фінансування програми економічної стійкості України (ERP), що реалізується консорціумом ERP, до якого входять: Mercy Corps, Право на захист, Helvetas Swiss Intercooperation та JERU (Спільне реагування на надзвичайні ситуації в Україні організацій Welthungerhilfe та Concern Worldwide) та за підтримки Швейцарії через Швейцарську агенцію розвитку та співробітництва (SDC).
Серія познайомить з напрямами діяльності Офісу, а головне — розкриє мету створення даного онлайн-курсу.
Експрес-курс для підприємців, які хочуть швидко оцінити стан свого бізнесу, виявити слабкі місця та отримати дієві інструменти для розвитку.
Розробник курсу : ініціатива «UA Anti-crisis» у співпраці з Офісом з розвитку підприємництва та експорту
Для кого : власників мікро-, малого та середнього бізнесу, керівників компаній, які уповноважені ухвалювати виконавчі рішення з метою впровадження змін
Практична освітня програма націлена на розвиток компетенцій фахівців та підприємств для участі в міжнародних проєктах із відбудови України.
Для кого : фахівців і підприємців, які планують долучитися до міжнародних проєктів із відбудови України у сферах будівництва, архітектури та інжинірингу
Цей курс допоможе підприємцям створити дієву експортну маркетингову стратегію. Ви дізнаєтеся, як аналізувати ринки, сегментувати клієнтів і формувати ціннісну пропозицію, як адаптувати продукт, ціну та просування для різних країн і уникати типових помилок, щоб забезпечити зростання бізнесу на міжнародному рівні.
Для кого : для підприємців для підприємців-експортерів для жінок-підприємиць
Освітня програма для українських МСП, які тільки починають експортну діяльність або вже є діючими експортерами та планують виходити на нові ринки. За результатами навчання за Програмою учасники створять для своєї компанії детальний план з виходу на міжнародні ринки.
Для кого : менеджерів ЗЕД і керівників МСБ, які планують експорт або вже експортують, незалежно від галузі виробництва
Цей курс допоможе підприємцям краще зрозуміти природу та особливості цифрових товарів та як створювати ефективні маркетингові стратегії для їхнього продажу. Ви дізнаєтеся, чим цифрові товари відрізняються від фізичних, як їхня економіка, особливості сприйняття та взаємодії з користувачами впливають на маркетинг, і які бізнес-моделі найкраще підходять для монетизації.
Для кого : для підприємців для підприємців-експортерів для жінок-підприємиць