Освітній курс «Бізнес: сталий розвиток» має на меті допомогти підприємцям зрозуміти принципи та переваги сталого підходу у веденні бізнесу.
Детальніше про курс
Про сталий розвиток говорять все більше. Це зобов'язання для бізнесу чи конкурентна перевага? Навчальний курс «Бізнес: сталий розвиток» надасть розуміння того, що саме охоплює сталий розвиток, яким чином слід обирати Цілі сталого розвитку для власного бізнесу, хто в компанії повинен бути лідером зі сталого розвитку, як інновації зі сталого розвитку можуть допомогти бізнесу зростати, та яким чином комунікувати та звітувати про сталі проєкти компанії. Курс містить приклади українських компаній, що включають стратегію сталого розвитку до власної бізнес-моделі. Сталий розвиток — це не просто проєкти соціальної відповідальності, відірвані від суті бізнес-процесів. Це must have для бізнесів, які хочуть масштабуватись, виходити на зовнішні ринки та залучати інвестиції. Сім серій курсу відкривають завісу практичного досвіду: з чого починати; на що звертати увагу, вступаючи на шлях сталого розвитку; які можливості це дає для досягнення бізнес-цілей. Стратегія сталого розвитку, імплементована до бізнес-процесів, дає підприємству фінансовий результат через кращий доступ до ресурсів, надійні партнерства, лояльність стейкголдерів. У вас досі є сумніви для чого сталий розвиток малому бізнесу?
Для чого це вам?
Довідково:
Освітній курс «Бізнес: сталий розвиток» створений Мережею Глобального договору ООН в Україні в партнерстві з Мінцифри, 12 Goal та сталими бізнесами України.
Про що цей урок
У цьому відео розглянемо ключові питання: що таке «сталий розвиток», чому бізнес активно долучають до розв'язання глобальних питань, навіщо це конкретному бізнесу. Про те, які переваги отримує компанія впроваджуючи стратегію сталого розвитку, розповість генеральний директор компанії Капарол Україна.
Умови ведення бізнесу під час війни кардинально змінилися. Завдяки ініціативі підприємці, комунікаційники та піарники зможуть краще адаптуватися до нових реалій, розібратися в основах брендингу, зрозуміти свою цільову аудиторію та як диференціюватися на ринку.
Розробник курсу : Національний проєкт із розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес, Офіс з розвитку підприємництва та експорту, практична школа комунікацій Bazilik.
Для кого : власників бізнесу, менеджерів з просування та комунікації
Export Academy. Trainers — навчальна програма для випускників програм Train the Trainers Pilot 2019 та Train the Trainers 2020/2021, під час якої учасники, разом із міжнародними експертами, розроблять структуру та зміст нової тренінгової програми з розвитку експортного потенціалу для українських малих та середніх підприємств. За розробленою методологією учасники Програми, протягом шести місяців, будуть навчати експортним навичкам представників МСБ.
Для кого : експортних консультантів, які прагнуть розвиватися як тренери та ментори
Станьте частиною Impact Business Accelerator — програми для українських бізнесів, створеної з метою підтримки післявоєнного відновлення України та інтеграції до Європейського Союзу.
Розробник курсу : Impact Business Accelerator ініційований та реалізується громадською організацією Impact Force в партнерстві з SiLab Ukraine за підтримки Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту і національного проєкту Дія.Бізнес, Міністерства іноземних справ Латвії, платформи соціальних інновацій New Door та Tokarev Foundation. За результатами акселератора найперспективніша компанія отримає програму фінансової підтримки від УСВФ.
Для кого : активні підприємства, які зареєстровані в Україні
Дводенний онлайн-інтенсив «Перші кроки експортера» має на меті надати підприємцям базові знання, які допоможуть налагодити продажі на міжнародному ринку, а також покращать їхню експортну спроможність.
Для кого : мікро-, малого та середнього бізнесу, які бажають і планують виходити на експорт.
Export to Sweden 2.0 — це річна комплексна програма, створена для підтримки українських виробників харчової продукції з індивідуального виходу на ринок однієї з найрозвиненіших країн світу.
Для кого : виробників харчової продукції та напоїв з вищою доданою вартістю