Організація міжнародної доставки товарів для e-commerce магазину
Про що ця консультація:
-
Про те, як організувати міжнародну доставку товарів для e-commerce магазину.
Теми на консультації:
- Правила оформлення міжнародної доставки хендмейд та непродовольчих товарів
- Різниця між консолідованою та експрес-доставкою
- Дії у разі, якщо клієнт відмовився від отримання доставки замовленого товару
Кому буде корисна ця консультація:
-
Підприємцям-дропшиперам або виробникам, що виходять на міжнародний ринок та прагнуть дізнатися нюанси організації міжнародної доставки товарів. Продавці таких майданчиків, як Etsy, eBay, Amazon, Shopify та інших.
Експерти, що надають консультацію:
Іван Вяхірев
Співзасновник та керівник відділу “Shipping” компанії Handmade-Hub UA. Має 10+ років досвіду в e-commerce. Успішно запустив проєкт RePost Global, разом із партнером. Завдяки злагодженій роботі відділу доставки, відправили 230000+ клієнтських посилок. Разом з командою розвинув ефективну службу підтримки, у 7 країнах світу та 12 містах України.
Посилання на соц.мережі:
• https://www.facebook.com/ivan.viakhirev/
• https://www.instagram.com/twins_ivan/
• https://www.linkedin.com/in/vyakhirevivan/
Додаткова інформація:
Під час оформлення консультації рекомендовано зазначити в коментарі для консультанта питання, на які потрібно отримати відповіді, та описати попередній досвід міжнародних відправок.
Перейти до оформлення консультації
Потрібна допомога?
Виникло питання? Пишіть нам на електронну пошту або в чат підтримки підприємців у Telegram.