Маркетинговий план для новачків
Про що ця консультація:
-
Дізнайтесь на консультації, які перші кроки можна зробити з мінімальними капіталовкладеннями, як підготувати ваш продукт чи послугу до виходу на ринок та підібрати найоптимальніші інструменти маркетингу.
Теми на консультації:
- Вибір плану дій маркетингового розвитку підприємницької діяльності
- Формування кількох основних інструментів маркетингу, які потрібні на вашому етапі розвитку
- Обрання каналів комунікації зі споживачем для вашої підприємницької діяльності
- Аналітика та короткий розбір вже існуючих інструментів маркетингу
- Розгляд стратегії позиціонування товару/продукту
Кому буде корисна ця консультація:
- Власники мікро- або малого бізнесу, які планують протестувати нові інструменти маркетингу у своїй ніші
- Фізичні особи-підприємці, які мають MVP (мінімально життєздатний продукт чи послугу) і потребують сторонньої оцінки та аналізу
- Виробничі компанії, які планують налагодити комунікацію зі споживачем через digital-інструменти маркетингу
Експерти, які надають консультацію:
Володимир Петренко
Маркетолог-практик. Досвід роботи в діджитал маркетингу – 10 років. Спеціалізація – Marketing Strategies, Social Campaign Management, Marketing communications. Працює на посаді Regional Manager в маркетинговій компанії Exactius (New York, USA).
Посилання на соцмережі:
https://www.linkedin.com/in/vladimirpetrenko/
Перейти до оформлення консультації
Потрібна допомога?
Виникло питання? Пишіть нам на електронну пошту або в чат підтримки підприємців у Telegram.