Піар в сучасних реаліях
20 лютого, 2024
Піар пройшов етап масштабного перетворення — про це говорять усі. Зокрема, для бізнесу саме соціальна відповідальність стала пріоритетною областю. Кожна публічна людина чи компанія повинна розвивати свій особистий бренд та впливати на розв'язання актуальних проблем суспільства користуючись власною популярністю та впізнаваністю. Також, варто зазначити, що сфера особистих брендів та шоубізнесу здебільшого пов’язана з особистостями, які відзначаються справжнім талантом, а не лише ефектною зовнішністю. Образи та маркетингові трюки більше не домінують — справжність стала новим трендом.
Ми рекомендуємо розвивати свій бренд, базуючись на щирості та відповідальності перед аудиторією, а також обов’язково враховувати нинішні воєнні реалії.
Але при цьому тримати баланс, не вдаватися до маніпуляцій на військову тематику, адже цей шлях, крім того, що шкідливий для репутації бренду, так і зневажливий до захисників. Важливо транслювати реальний образ сучасного українця, який, попри воєнні дії в країні, будує бізнес, розвиває культуру, організовує благодійні заходи, ініціює підтримку ЗСУ та інше.
Правила PR в умовах війни
Для втілення успішних PR-кампаній варто використовувати продумані стратегії та бути максимально гнучкими, адже у сучасних реаліях заготовлений план може стати неактуальним через непередбачувані події. Також треба завжди бути готовим до кризового PR, спрямованого на збереження репутації. Радимо активно використовувати комунікацію з аудиторією, зокрема через соціальні мережі та засоби масової інформації. Висвітлювати реалізацію благодійних проєктів, не заради хайпу, а задля заохочення аудиторії брати участь в ініціативах, спрямованих на допомогу армії або постраждалим від війни. Також завжди можна підтримати активні фонди та співпрацювати з ними, популяризувати їхню діяльність, чим привертати до них власну аудиторію.
Наше суспільство, якби не хотілось цього визнавати, виснажено трагічними реаліями. І якщо на початку повномасштабного вторгнення кампанії базувалися на емоційно заряджених повідомленнях та історіях, то зараз, на нашу думку, потрібен більш стриманий підхід. Добре спрацьовує гумористичний контекст або заспокійливий, але при цьому крізь нього має йти чітке повідомлення про необхідність бути задіяним у допомозі та підтримці загальнонаціональної боротьби у будь-який спосіб.
Вплив війни на бізнес
Вплив повномасштабної війни на розвиток бізнесу та популяризацію особистих брендів в Україні відзначається подвійною динамікою. Спочатку всі пережили шок та потрясіння, а потім, всупереч усім труднощам, суспільство змогло адаптуватися та функціонувати в умовах нестабільності. Війна стала своєрідним викликом та поштовхом працювати на максимум. У такий складний період українці виявили свою надзвичайну силу та рішучість. Популярним стали колаборації представників бізнесу та особистих брендів задля реалізації успішних ініціативи. Навіть у сфері креативних агенцій відбулася активна кооперація компаній, яка продовжує вражати крутими та інноваційними проєктами.
Таким чином, повномасштабна війна стала певним стимулом для розвитку та вдосконалення. Бізнес визнає всі виклики, але водночас використовує їх для розширення можливостей. Цей період став для нас часом глибокого занурення в нашу історію, визначення власної ідентичності, приводом для відродження та продовження успішного українського спадку.
Соціальні медіа-платформи для популяризації українських брендів
Ефективне управління соціальними мережами для бізнесу чи особистого бренду є одним з ключових аспектів популяризації продукту чи послуг компанії. Важливо обрати комунікаційний канал, який відповідати специфіці діяльності та цільової аудиторії. Наприклад, розглянемо платформи компанії Meta (Facebook, Instagram, Threads).
- Facebook, як найбільша соціальна мережа в Україні, привертає різноманітну аудиторію, але, головним чином, спрямовану на користувачів середнього віку (близько 30+).
- Instagram, який більш популярний серед молоді та активної аудиторії, виявляється більш ефективним для популяризації товарів чи послуг. Ця платформа ідеально підходить для візуального брендування через фото та відеоконтент.
- Threads — дуже нова соціальна мережа, а тому поки що складно визначити її ефективність.
Окрім цього, як платформу для поширення контенту та взаємодії з аудиторією можна використовувати YouTube. Цей відеохостинг вже протягом десятиліть має великий потенціал та виграє у розвитку та захисті авторських прав. Також варто визнати позитивну динаміку для ютуберів від платформи, яка дає можливість активно розвиватися та надає всі необхідні інструменти для успішного ведення бренду та взаємодії з аудиторією.
Корпоративна соціальна відповідальність
Для забезпечення успішного PR для бізнесу або особистого бренду надзвичайно важливо, щоб сама компанія мала високу соціальну репутацію. Це досягається через активну участь у соціальних проєктах, благодійних заходах та різноманітних ініціативах, спрямованих на покращення благополуччя країни.
Наша команда завжди оперативно відгукується на всі запити щодо підтримки, активно залучаючи до заходів наших зірок та інфлюенсерів. Важливо приділяти особливу увагу кожному такому проєкту і прагнути лише надати підтримку, а й привернути увагу громадськості до справи, що має значення. Важлива частина такої стратегії — відкритий діалог із зацікавленими сторонами та інтеграція їхніх пропозицій в ініціативи. Ми вважаємо, що лише за допомогою постійної уваги до соціальних питань можна досягти істинно сталого розвитку.