Десять брендів домашнього декору представили Україну на виставці Ambiente
13 лютого, 2023
Українські бренди домашнього декору у рамках об’єднання жінок-підприємиць Oplich представили свою продукцію на виставці Ambiente, яка пройшла 3-7 лютого 2023 року у Німеччині. Учасниці вкотре хотіли утвердити позицію України на карті предметного дизайну як сміливу, життєстійку, інноваційну державу, сповнену великою кількістю талантів, ідей та нестандартних рішень. Участь українських підприємств зі сфери креативних індустрій на міжнародній виставці Ambiente у Франкфурті організовано ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Виставка споживчих товарів
Ambiente — найбільша у світі виставка споживчих товарів, що проводиться у м.Франкфурт-на-Майні щорічно. На виставці представлені різноманітні товари у трьох основних зонах: Dining (посуд, сервірування, столові прилади, електроприлади, дизайн, аксесуари), Giving (сувеніри, подарунки, ювелірні прикраси) та Living (предмети інтер'єру, текстиль, товари для краси та здоров'я, святковий декор).
Ambiente-2023 також зосередила свою увагу на актуальних темах, таких як сталість, нові підходи до роботи, дизайн, спосіб життя, поєднання з природою, роздрібна торгівля майбутнього та розширення цифровізації у торгівлі. За попередніми оцінками у 2023 році виставка прийняла понад 4 000 стендів експонентів та понад 100 000 відвідувачів з Італії, Франції, США, Королівства Нідерландів, Великої Британії, Іспанії, Туреччини, Греції, Польщі та Швейцарії.
Виставка споживчих товарів Ambiente-2023
Колективний стенд брендів креативної індустрії з України
Цьогоріч на виставці десять брендів креативної індустрії з України представили понад 100 виробів з асортименту своїх продуктів на спільному стенді Oplich, серед них:
- Anzyhome — в'язаний декор для дому;
- Gnizdo — домашній текстиль та одяг з натурального льону;
- Gunia project — керамічний декор;
- LoraShen — декоративно-прикладна кераміка;
- Luxury Linen — постільна білизна та інші предмети побуту з льону;
- MR WOOD Studio — внутрішнє оздоблення приміщення стабілізованим мохом;
- NANA Ceramics — керамічні горщики, вазони та кашпо;
- TARLINI — хаузхолд;
- WOOD MOOD — подарунки та декор для дому — справжні дерев’яні свічки;
- YAKUSH — посуд та декор ручної роботи, переважно із загартованого скла.
Колективний стенд був розташований у найбільш відвідуваній зоні виставки — Living — поруч з індивідуальними та колективними експозиціями інших країн. Стенд учасників складався з двох частин — полиць з продукцією учасників та лайфстайл-зони, що імітувала затишну кімнату з предметами декору, — із використанням загального креативного брендингу ініціативи Oplich — “Ukrainian brands for cosy home”.
«З початку повномасштабної війни українські бізнеси опинилися під загрозою існування, а разом із цим — добробут наших сімей. Пишаємося, що навіть попри надскладні умови креативна індустрія розвивається прискореними темпами, і хочемо, аби українські жінки-підприємиці зробили прорив, відриваючи для себе нові ринки й представляючи нашу державу на провідних міжнародних виставках. Так їхні бізнеси стануть справді життєстійкими, а ми зможемо захистити українську ідентичність і культуру, які прагне знищити ця війна. Маємо надію, що вже зовсім скоро вироби учасників ініціативи будуть жити поруч із власниками по всьому світові, об'єднуючи їх особливою українською енергією», — зазначає Ірина Титарчук, виконавча директорка ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі».
Важливо, що Ambiente — є не лише інформаційним майданчиком, а й ефективним місцем для встановлення ділових зв’язків. За 5 днів виставки українські компанії-учасники провели 5 зустрічей щодо оформлення замовлень та співпраці та отримали 100 контактів потенційних партнерів та клієнтів.
«Презентація виробів українських підприємців на найбільшій виставці споживчих товарів Ambiente є чудовою можливістю для презентації креативного потенціалу України та налагодження ділових зв'язків. Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує жіноче підприємництво та стимулює вихід підприємців на нові ринки, що сприяє збільшенню продажів та збереженню робочих місць», — зазначила Олеся Залуська, керівниця Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України».
Довідково:
- Oplich — об’єднання українських жінок-підприємиць з креативної індустрії для розширення каналів збуту, виходу на міжнародні ринки та популяризації українських брендів і традиційних ремесел у світі. Проєкт створений та адмініструється платформою для підтримки жінок Women IN в партнерстві з брендом YAKUSH і консалтинговою групою One Philosophy. Якщо ви хочете бути учасницею/ком від бізнесу або підтримати проєкт Oplich заповнюйте форму для реєстрації за посиланням.
- Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» підтримує стартапи й малі та середні підприємства (МСП) з метою підвищення їхньої конкурентоспроможності на внутрішньому ринку України та на міжнародних ринках, допомагає в розбудові спрощеного та прозорого бізнес-клімату, а також забезпечує українські компанії можливостями скористатись перевагами міжнародної торгівлі.
- ГО «Український центр сприяння інвестиціям та торгівлі» є незалежною неприбутковою організацією, яка виступає експертним майданчиком, об’єднуючи вітчизняних та іноземних експертів-практиків, що спеціалізуються на інвестиціях, розвитку МСП та торгівлі.