Українські рюкзаки HURU, які підкорили серця покупців зі всього світу
25 серпня, 2022
Бренд HURU створений у 2017 році. Історія компанії розпочалася з того, що майбутній засновник бренду не міг знайти той самий ідеальний рюкзак. Тоді було вирішено розробити першу власну модель рюкзака, який був би міцним, стильним та практичним. У 2018 та 2019 роках до лінійки продуктів HURU приєдналися ще дві нові моделі.
Олег Власенко
До повномасштабної війни з росією наша компанія вела активну діяльність у розвитку бренду в Україні та за кордоном. В Україні були успішно реалізовані проєкти щодо створення впізнаваності бренду, а також ми активно співпрацювали з бізнесом та ритейл-локаціями, як-от ЦУМ Київ, UNIT.City, Кооператив тощо.
Показовими проєктами стала співпраця з авіакомпанією SkyUP щодо забезпечення їх персоналу нашими рюкзаками, а також KLM Україна. Крім того, наприкінці 2021 року було реалізовано масштабний проєкт у співпраці з компанією MasterCard та відомими українським архітектором Славою Балбеком з яким ми створили новий унікальний рюкзак.
Вплив війни на підприємство
Починаючи з перших днів повномасштабного вторгнення росії на територію України, ми відчули значну підтримку від клієнтів з усього світу, які почали масово замовляти наші товари, тим самим висловлюючи підтримку Україні. Надзвичайно багато слів підтримки отримали на e-mail із Японії, США, Великої Британії тощо.
Олег Власенко
Оскільки виробничі потужності в нас розташовані у Львові, на процес виробництва війна не вплинула прямо. Якщо брати загальну картину, то, на жаль, вплив війни відчули в таких моментах: здорожчання вартості матеріалів та логістики, збільшення періоду доставки, виїзд співробітників за кордон, зменшення купівельної спроможності українців, зупинка роботи внутрішньоукраїнських реселерів, обмеження у виїзді на виставки та заходи за кордоном тощо. Проте ми не збираємося здаватися, а впевнено йдемо далі, щоб забезпечити наших клієнтів якісною продукцією.
Виробничі потужності HURU
Експортна діяльність
Щодо міжнародної діяльності, то історія HURU бере початок з 2017 року, з краудфандингової кампанії на платформі Kikstarter у США. Після позитивних відгуків було вирішено розвивати бренд. Міжнародними векторами діяльності компанії було визначено країни США та Японію. Ці ринки стали фундаментальними для нас, оскільки мають стійку культуру використання рюкзаків в повсякденному житті.
Ми працюємо, щоб підкорити серця покупців зі всього світу і якомога більше людей знало, що виготовляємо свій продукт саме в Україні.
Продукція компанії
Вже на початку 2022 року клієнтами компанії були громадяни з понад 50 країн. Рюкзаки експортуємо, зокрема, до Європи, США, Японії, Сінгапуру та Австралії. Тішимося тим, що наш продукт закуповують партіями через корпоративні замовлення або локальні краудфандингові компанії.
Соціальна відповідальність підприємства під час війни
Ми співпрацюємо з волонтерською організацією «Волонтери культури», за запитом яких, забезпечуємо нашими рюкзаками бійців ЗСУ та Територіальної оборони. Окрім того, всім захисникам, кому був потрібен чи буде потрібним наш рюкзак, ми залюбки надаємо їх безоплатно. Також складські запаси тканини передавали на потреби ТРО до Києва на пошив необхідної амуніції.
Не боїмося підкорювати світ, тому що впевнені в якості свого продукту! Україна понад усе!
Матеріал підготовлено в межах спецпроєкту «Trade with Ukraine: розкажіть світу, що Україна працює!», метою якого є промоція вітчизняних експортоорієнтованих підприємств, що працюють в умовах війни, в Україні та за кордоном.
Якщо ви бажаєте, щоб світ дізнався про роботу вашого експортоорієнтованого підприємства в умовах війни, надсилайте запит на електронну адресу olgastepanenko@epo.org.ua. Історії українських підприємців гідні того, аби про них знав увесь світ!