20 українських компаній стали переможцями програми експортної підтримки виходу на ринок Польщі
13 січня, 2023
Пілот програми має на меті допомогти представникам українського малого та середнього бізнесу під час війни вийти на ринок Польщі з експортом товарів власного виробництва. Під час пілоту будуть відтестовані b2b-стратегії для пошуку польських партнерів.
Бренди отримають індивідуальну траєкторію допомоги — від базового аналізу продукту для іноземного ринку до виготовлення текстового та візуального контенту для промоції продукції компанії в онлайні.
Представникам бізнесу буде надано маркетингову та юридичну допомогу для налагодження експортних процесів між українським бізнесом та партнерами за кордоном. Також учасники експортного пілота отримають рекламне просування на ринку Польщі, яке здійснюватимуть залучені у проєкт агенції.
Валерія Іонан, заступник Міністра цифрової трансформації з питань Євроінтеграції
Серед переможців — бренди з виробництва техніки, крафтових товарів, рослинних олій, корисних смаколиків, сублімованих ягід, кави, косметики та засобів гігієни, дитячих іграшок, одягу для жінок, чоловіків та навіть домашніх улюбленців:
- snEco — crunchy cheese balls
- Magnesium goods
- MIRTEX
- Roast One
- Waily
- Tatoshka
- Liswood
- GNZ (Generation in Zoom)
- Noble Pet
- U-CON
- UNApack
- MIRATER
- Framiore
- Agro Busk
- Andreas Moskin
- Endorfine
- Panfruit
- MFT — my favorite toothpaste
- Brancho
- Econad
Андрій Ремізов, директор Офісу з розвитку підприємництва та експорту
Допомагатимуть учасникам провідні маркетингові агенції, яких було відібрано як партнерів програми за допомогою конкурсу на попередньому етапі пілотної програми підтримки: Webpromo та Nebo ideas agency.
У межах проєкту буде створено каталог учасників з найбільшим потенціалом для експорту та pop-up-вітрини у форматі онлайн.
Довідково:
- Програму втілюють Міністерство цифрової трансформації України, національний проєкт із розвитку підприємництва Дія.Бізнес та Офіс з розвитку підприємництва та експорту за підтримки уряду Великої Британії (UK Aid) та у виконанні Київської Школи Економіки запускають новий етап програми підтримки малого та середнього бізнесу.