Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Ритейл

Екомаркет

Вийти на ринок можна в декількох форматах: еколавка, інтернет-магазин з доставкою, великий екомаркет. Візьмемо до прикладу невеликий офлайн-екомагазин.

Ключові принципи, які потрібно враховувати при відкритті такого бізнесу:

  • завжди свіжа і корисна продукція;
  • постійний контроль якості.

 

Основні правила підбору екотоварів:

  • Зверніть увагу на матеріали, з яких виготовлена ​​продукція. Екотовари повинні бути багаторазовими, бажано розкладатися або підлягати переробці; виготовлені переважно з натуральних або перероблених матеріалів.
  • Для косметичної продукції та побутової хімії важливо, щоб товар не тестувався на тваринах.
  • Зверніть увагу, яку упаковку використовують виробники, у яких ви купуєте продукцію. Вона теж повинна бути екологічною.

 

У процес реєстрації входить:

  • отримання дозволів від СЕС і пожежної інспекції;
  • реєстрація в пенсійному і медичному фондах;
  • відкриття розрахункового рахунку в банку;
  • реєстрація касового апарату в податковій;
  • дозвіл на установку вивіски магазину (якщо оформляється вітрина на вулиці).

 

На оформлення всіх необхідних документів на екомаркет піде 1-2 місяці.

Для екомаркету вам знадобиться таке обладнання:

  • стелажі, вітрини та холодильне обладнання;
  • переносні кошики та продуктові візки;
  • упаковка: пакети, коробки та інші варіанти для фасування;
  • касові апарати;
  • ваги;
  • прилавки, стільці, камери схову та інші дрібні меблі.

 

Екомаркет розраховується на покупців середнього і вище достатку, тому що екотовари зазвичай дорожчі звичайних у 2-3 рази. Відкривати такий бізнес вигідніше у великих містах, де платоспроможність і попит у населення вищі.

Рентабельність екомаркету становить 30-40%. Ключовими факторами рентабельності екомаркету є:

  • вигідне розташування магазину;
  • грамотна цінова політика;
  • широкий асортимент;
  • завжди свіжий і якісний продукт;
  • ефективна реклама;
  • якісний сервіс.

 

Важливо дотримуватись санітарно-епідеміологічних норм. На всю продукцію необхідно мати підтверджувальні документи, сертифікати і стандарти.