Екомаркет
Вийти на ринок можна в декількох форматах: еколавка, інтернет-магазин з доставкою, великий екомаркет. Візьмемо до прикладу невеликий офлайн-екомагазин.
Ключові принципи, які потрібно враховувати при відкритті такого бізнесу:
завжди свіжа і корисна продукція;
постійний контроль якості.
Основні правила підбору екотоварів:
Зверніть увагу на матеріали, з яких виготовлена продукція. Екотовари повинні бути багаторазовими, бажано розкладатися або підлягати переробці; виготовлені переважно з натуральних або перероблених матеріалів.
Для косметичної продукції та побутової хімії важливо, щоб товар не тестувався на тваринах.
Зверніть увагу, яку упаковку використовують виробники, у яких ви купуєте продукцію. Вона теж повинна бути екологічною.
У процес реєстрації входить:
отримання дозволів від СЕС і пожежної інспекції;
реєстрація в пенсійному і медичному фондах;
відкриття розрахункового рахунку в банку;
реєстрація касового апарату в податковій;
дозвіл на установку вивіски магазину (якщо оформляється вітрина на вулиці).
На оформлення всіх необхідних документів на екомаркет піде 1-2 місяці.
Для екомаркету вам знадобиться таке обладнання:
стелажі, вітрини та холодильне обладнання;
переносні кошики та продуктові візки;
упаковка: пакети, коробки та інші варіанти для фасування;
касові апарати;
ваги;
прилавки, стільці, камери схову та інші дрібні меблі.
Екомаркет розраховується на покупців середнього і вище достатку, тому що екотовари зазвичай дорожчі звичайних у 2-3 рази. Відкривати такий бізнес вигідніше у великих містах, де платоспроможність і попит у населення вищі.
Рентабельність екомаркету становить 30-40%. Ключовими факторами рентабельності екомаркету є:
вигідне розташування магазину;
грамотна цінова політика;
широкий асортимент;
завжди свіжий і якісний продукт;
ефективна реклама;
якісний сервіс.
Важливо дотримуватись санітарно-епідеміологічних норм. На всю продукцію необхідно мати підтверджувальні документи, сертифікати і стандарти.