Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Ритейл

Сувенірний магазин

Торгівля сувенірами — процес творчий і прибутковий. Цей бізнес має свої особливості й специфічні ризики, дуже важливо продумати все до дрібниць ще до відкриття. Оптимальний стартовий варіант — відкриття невеликого магазинчика з середніми початковими інвестиціями.

Правильне розміщення магазину забезпечить 50% успіху. Розташування потрібно обирати в місцях масового скупчення туристів. Якщо населений пункт рідко відвідують мандрівники, то сувеніри продавати недоцільно. У таких містах магазин сувенірів можна перетворити на магазин подарунків. Різниця невелика, але саме сувенірний магазин забезпечує більший товарообіг через більший потік людей. 

Мінімальний розмір приміщення — 30 м. Не варто відразу орендувати магазин з великою площею. Важливо приділити увагу якісній та помітній вивісці.

Наступний важливий етап — ретельний підбір товару. Прискіпливість у відборі допоможе мінімізувати витрати. Сувеніри — товар сезонного попиту, основна виручка спостерігається в період відпусток чи свят. Товари мають бути актуальними. Добре зарекомендували себе авторські вироби, етнічні товари та сувеніри.

Основні категорії товарів, які зазвичай представлені в типовому сувенірному магазині:

  • канцелярські принади;
  • жіночі та чоловічі аксесуари;
  • декор для дому;
  • ігри та розваги;
  • товари для відпочинку і подорожей;
  • аксесуари для краси і здоров'я;
  • сувенірна продукція (вашого міста або країни);
  • народний колоритний одяг;
  • подарункові набори;
  • предмети з глини;
  • подарунки ручної роботи.