SMM-агентство
SMM-агентство — це організації бізнесу, за якої ініціатор ідеї бере на себе обов’язки з пошуку клієнтів та весь маркетинг, а безпосередньо сама робота над проєктами ведеться віддалено завдяки залученим SMM-менеджерам на фрілансі.
Перші прибутки можна рахувати відразу ж після виконання замовлення від першого клієнта. Оплата праці SMM-спеціаліста в регіонах становить у середньому $300-400, в Києві – $600-700. У розхідну частину варто врахувати витрати на зв’язок, транспорт і зустрічі з клієнтами (кафе, ресторани тощо).
Серед послуг агенції можуть бути:
SMM-підтримка проєктів;
Налагодження та моніторинг ретаргетингу, таргетинг реклами;
Підготовка та публікація контенту і спеціальних пропозицій;
Ініціювання та проведення кампаній у соціальних мережах, акцій та конкурсів для залучення аудиторії;
Управління витратами бюджетів на SMM;
Аналіз статистики SMM-просування.