Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Краса та здоров'я

Шугаринг

Шугарінг як бізнес — відносно нове явище в б’юті-індустрії, яке вже встигло завоювати свого споживача. Ця послуга має попит.

Основними перевагами бізнесу є:

  • мінімальні вкладення;
  • б’юті-послуги завжди затребувані;
  • легкий процес навчання;
  • низькі щомісячні витрати;
  • за умови якісних послуг клієнти стають постійними;
  • перспективи розвитку бізнесу.

 

Слід також врахувати:

  • високий рівень конкуренції;
  • необхідність активного просування, щоб знайти перших клієнтів;
  • для напрацювання клієнтської бази потрібен час.

 

Основні моменти для підбору приміщення:

  • пріоритет має надаватись першому поверху житлового або торгового приміщення;
  • площа робочого приміщення має бути не менше 12 кв. м;
  • наявність всіх підведених комунікацій (електрика, вода, каналізація), а також має бути передбачена вентиляція приміщення;
  • ізольованість приміщення: якщо в кабінеті декілька робочих місць, буде необхідно зонувати їх одне від одного;
  • температура в кабінеті від +21 до +25 С;
  • місце для дезінфекції інструментів;
  • наявність санвузла;
  • обробка приміщення повинна передбачати дезінфекцію і вологе прибирання.

 

Потрібно буде закупити меблі, спеціальні інструменти та витратні матеріали. Приблизний перелік необхідного обладнання:

  • косметологічна канапа для шугарингу, можна використовувати і масажний стіл;
  • шафа або стіл для зберігання інструментів;
  • нагрівач для цукрової пасти;
  • очищувач воску;
  • стерилізатор для інструментів;
  • лампа-лупа;
  • витратні матеріали: цукрова паста для шугарингу; смужки та шпатель для проведення процедури; простирадла, рукавички, одноразові серветки; лосьйон для шугарингу і тальк.

 

Для шугарингу важливо підібрати якісні витратні матеріали. Часта помилка новачків — вибір недорогої пасти. Але використання дешевих матеріалів, як правило, негативно впливає на якість послуг. Тому не варто економити. Краще придбати хороші матеріали та розширювати клієнтську базу, яка потім окупить ваші початкові витрати.

Щоб забезпечити постійний потік клієнтів, необхідно активно займатися просуванням. На формування клієнтської бази може піти 3-4 місяці.