Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Інші послуги

Нічний клуб

Насамперед потрібно визначитися з форматом закладу. Для цього слід описати цільового клієнта: студенти, «золота» молодь, або аудиторія з вузькою спрямованістю, наприклад, любителі послухати джаз. Від цільової аудиторії клубу залежатимуть розташування, оформлення, музика і меню закладу.

У разі реєстрації нічного клубу потрібно визначитися з організаційною формою. Більшість підприємців зупиняє свій вибір на ТОВ.

Приміщення клубу може ділитися на зони:

  • два танцполи та сцена для діджейського пульта — 400 кв.м;
  • зона посадочних місць — 140 кв.м;
  • дві барні стійки — 80 кв.м;
  • кухня — 70 кв.м;
  • хол, гардероб — 50 кв.м;
  • приміщення для адміністрації — 50 кв.м;
  • підсобні приміщення — 50 кв.м;
  • вбиральні для гостей — 40 кв.м.

 

У штаті клубу мають бути бармени, офіціанти, діджеї, співробітники харчового блоку та охоронці, а також адміністратор. Бухгалтера і прибиральницю можна залучити на аутсорс.

Відкриття нічного клубу — прибутковий проєкт, але вимагає великих вкладень і сил. Для того, щоб утриматися на ринку, слід запропонувати відвідувачам унікальну концепцію і високий рівень обслуговування.