Нічний клуб
Насамперед потрібно визначитися з форматом закладу. Для цього слід описати цільового клієнта: студенти, «золота» молодь, або аудиторія з вузькою спрямованістю, наприклад, любителі послухати джаз. Від цільової аудиторії клубу залежатимуть розташування, оформлення, музика і меню закладу.
У разі реєстрації нічного клубу потрібно визначитися з організаційною формою. Більшість підприємців зупиняє свій вибір на ТОВ.
Приміщення клубу може ділитися на зони:
- два танцполи та сцена для діджейського пульта — 400 кв.м;
- зона посадочних місць — 140 кв.м;
- дві барні стійки — 80 кв.м;
- кухня — 70 кв.м;
- хол, гардероб — 50 кв.м;
- приміщення для адміністрації — 50 кв.м;
- підсобні приміщення — 50 кв.м;
- вбиральні для гостей — 40 кв.м.
У штаті клубу мають бути бармени, офіціанти, діджеї, співробітники харчового блоку та охоронці, а також адміністратор. Бухгалтера і прибиральницю можна залучити на аутсорс.
Відкриття нічного клубу — прибутковий проєкт, але вимагає великих вкладень і сил. Для того, щоб утриматися на ринку, слід запропонувати відвідувачам унікальну концепцію і високий рівень обслуговування.