Магазин одягу
Проаналізуйте тенденції ринку, оцініть фінансові можливості, затребуваність одягу у своєму регіоні та рівень ваших потенційних покупців, щоб прийняти зважене рішення про відкриття магазину.
Виберіть сегмент, у якому ви зможете працювати найбільш успішно:
- Сегмент одягу від кутюр, прет-а-порте, магазин популярної мережі — потребуватиме більших інвестицій.
- Торгівля простішим одягом, магазин-сток — потребуватиме менших фінансових вкладень, площа магазину може бути невелика — від 10 до 50 кв. м.
Знайдіть постачальників, вивчіть асортимент і ціни імпортерів та виробників одягу, поспілкуйтеся з менеджерами.
Виберіть місце розташування магазину та будьте готові зробити ремонт у приміщенні.
Кількість продавців-консультантів залежатиме від розміру магазину й асортименту. Зазвичай оплата праці продавця складається з фіксованої ставки і відсотків від продажу. У великому магазині не обійтися без директора і бухгалтера.
Подумайте про фірмову вивіску з назвою, стенди з рекламою, політику лояльності до клієнтів та розпродажі.
Торгові націнки можуть становити 50-200% або більше. Окупність настане через півтора-два роки.