Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Ритейл

Магазин одягу

Проаналізуйте тенденції ринку, оцініть фінансові можливості, затребуваність одягу у своєму регіоні та рівень ваших потенційних покупців, щоб прийняти зважене рішення про відкриття магазину.

Виберіть сегмент, у якому ви зможете працювати найбільш успішно:

  • Сегмент одягу від кутюр, прет-а-порте, магазин популярної мережі — потребуватиме більших інвестицій.
  • Торгівля простішим одягом, магазин-сток — потребуватиме менших фінансових вкладень, площа магазину може бути невелика — від 10 до 50 кв. м.
  •  

Знайдіть постачальників, вивчіть асортимент і ціни імпортерів та виробників одягу, поспілкуйтеся з менеджерами. 

Виберіть місце розташування магазину та будьте готові зробити ремонт у приміщенні.

Кількість продавців-консультантів залежатиме від розміру магазину й асортименту. Зазвичай оплата праці продавця складається з фіксованої ставки і відсотків від продажу. У великому магазині не обійтися без директора і бухгалтера.

Подумайте про фірмову вивіску з назвою, стенди з рекламою, політику лояльності до клієнтів та розпродажі. 

Торгові націнки можуть становити 50-200% або більше. Окупність настане через півтора-два роки.