Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Ритейл

Магазин будівельних матеріалів

У новому житловому районі ви можете сміливо відкривати простір із будівельними матеріалами — ремонти спрямують до вас клієнтів.

Оскільки в будівельному бізнесі конкуренція висока, новачкам радять відкривати магазин зі спеціалізацією. Стартуйте із 10-20 найменувань, а далі — нарощуйте вашу пропозицію. На 200 квадратних метрах зможете представити до 60 найменувань.

У магазині повинна бути як дешева, так і дорога продукція. Якщо ви виберете спеціалізацію, наприклад, підлогове покриття, варто подбати про кілька видів лінолеуму, паркетної дошки, ламінату, плінтусів й інших супутніх матеріалів. Якщо ваш магазин представлятиме шпалери, не забудьте про сухі види клею, валики, карнизи...

Універсальний магазин має пропонувати:

  • кілька видів цементу;
  • сухі суміші для зовнішніх і внутрішніх робіт;
  • монтажні сітки й шпателі;
  • будівельні інструменти;
  • листовий пінопласт, гіпсокартон, вагонку;
  • різноманітні кріплення.

 

Списки можете продовжити на ваш розсуд та запит візитерів.

Постачати будматеріали будуть великі бази та українські та іноземні виробники. Продумайте, що стане вашою конкурентною перевагою. І будуйте із мрії власний бізнес.