Магазин будівельних матеріалів
У новому житловому районі ви можете сміливо відкривати простір із будівельними матеріалами — ремонти спрямують до вас клієнтів.
Оскільки в будівельному бізнесі конкуренція висока, новачкам радять відкривати магазин зі спеціалізацією. Стартуйте із 10-20 найменувань, а далі — нарощуйте вашу пропозицію. На 200 квадратних метрах зможете представити до 60 найменувань.
У магазині повинна бути як дешева, так і дорога продукція. Якщо ви виберете спеціалізацію, наприклад, підлогове покриття, варто подбати про кілька видів лінолеуму, паркетної дошки, ламінату, плінтусів й інших супутніх матеріалів. Якщо ваш магазин представлятиме шпалери, не забудьте про сухі види клею, валики, карнизи...
Універсальний магазин має пропонувати:
- кілька видів цементу;
- сухі суміші для зовнішніх і внутрішніх робіт;
- монтажні сітки й шпателі;
- будівельні інструменти;
- листовий пінопласт, гіпсокартон, вагонку;
- різноманітні кріплення.
Списки можете продовжити на ваш розсуд та запит візитерів.
Постачати будматеріали будуть великі бази та українські та іноземні виробники. Продумайте, що стане вашою конкурентною перевагою. І будуйте із мрії власний бізнес.