Квітковий бутік
Красивий бізнес, що вимагає прискіпливого планування, адже зрізані квіти швидко в’януть. У квітковому бізнесі можна конкурувати зручним місцем чи винятковими композиціями. Стартувати можна навіть із 10-ти позицій в асортименті. А згодом класичні троянди, хризантеми, гвоздики, гербери, тюльпани та півонії доповнять більш екзотичні види. Попит залежатиме від сезону та цінової політики підприємця.
Націнку радять ставити не вище 80-100% на зрізані квіти, вирощені в Україні, і 50-80% на привезені з-за кордону. Головне — знати, що ідеальні умови зберігання квітів — відсутність протягів, сухе повітря і температура від +2°C до +5°C (за такого режиму квіти зможуть «заснути» на тиждень-другий). Квітковий бутік має боротися за увагу: особлива упаковка, нетипове поєднання квітів у композиціях, спеціальні лімітовані серії «смачних» букетів із фруктів, листівки відомих ілюстраторів… доповніть вашу бізнес-модель креативними маркетинговими рішеннями — і увага та любов клієнтів гарантована. Також пам’ятайте, що це дуже Інстаграмний бізнес — створюйте та демонструйте без вагань.