Квест-кімната
В основі бізнесу квест-кімнат — креативність. Погодьтесь, платити за час перебування у доволі тісному просторі можна лише тоді, коли завдання й головоломки достатньо цікаві, а компанія — приємна. Ви, як засновник, бізнесу можете обрати віральний концепт та подбати про запаморочливі декорації, аби фото на згадку розлітались соцмережами.
Теми, котрі мають невичерпний потенціал: піратство, магія, скарби. Але ви можете обрати й те, що буде візитівкою суто вашого міста — додайте трохи історії та місцевих легенд. На відкриття вашої квест-кімнати запросіть журналістів місцевих газет та онлайн-порталів, блогерів. Справу зроблено: слухи, новини, публікації у соцмережах почнуть ширитись. Пора нову квест-кімнату обдумувати та відкривати!