Портал працює у тестовому режимі. Приймаємо зауваження або пропозиції
Налаштувати вигляд

Розмір тексту

Відступи між буквами

Колір

Спорт

Кросфіт-студія

Кросфіт — це круговий тренінг, який визначається виконанням конкретного комплексу завдань за найменший проміжок часу. Використовуються навантаження, орієнтовані на одночасний розвиток сили, витривалості та спритності. Тому кросфіт в основному ділять на гімнастику, кардіо та важку атлетику. 

Вимоги до приміщення для кросфіт-студії:

  • площа — від 80 кв. м (ідеально — 150-200 кв. м);
  • високі стелі — 5 м;
  • якісне вентиляційне обладнання;
  • площа під чоловічі роздягальні (під 40 шаф) — від 40 кв. м;
  • площа під жіночі роздягальні (під 60 шаф) — від 70 кв. м;
  • площа під зони для тренерів — від 15 кв. м;
  • зона рецепції та хол — 20 кв. м;
  • підсобні приміщення — 20 кв. м. 

 

Традиційний інвентар складається з гир, канатів, турніків, тумб, м’ячів, медболів, гантелей, скакалок, кардіообладнання, Air Bike тощо. Набір інвентарю залежатиме від бюджету проєкту.

Початкові вкладення:

  • оренда приміщення;
  • ремонт приміщення;
  • інвентар;
  • зарплатний фонд для інструкторів;
  • реклама та промоційні заходи для популяризації бізнесу.  

 

Щоб бізнес окупився і приносив прибуток, потрібна динаміка: групові заняття з відвідуваністю 9-10 людей мають тривати 7-9 годин на день. У такому разі слід чекати виходу на окупність за три роки. Більш оптимістичний прогноз з окупністю в один рік — з відвідуваністю однієї групи від 12 людей і від 10 тренувань на день.

 

Загальні етапи для створення бізнесу