Кондитерська
Пристрасть до випічки може перерости у справжній бізнес. Перевага невеликих кондитерських у тому, що вони швидко підхоплюють нові тренди та пропонують солодощі з натуральних інгредієнтів. Здоровими десертами зараз вважають безглютенові, безлактозні та веганські. Ціна на випічку із натуральних інгредієнтів буде вищою, ніж у великих виробників. Однак поціновувачі солоденького готові платити більше за ручну працю, корисні десерти, індивідуальне оформлення до свят. Якщо виробництво та кав’ярня поєднані у одному приміщенні — ви суттєво зекономите на логістиці.
Під час планування маркетингу важливо розуміти, хто купує ваші солодощі. Окрім жителів міста, можуть купувати випічку ситуативні туристи. Якщо останніх буде левова частка, у низький туристичний сезон вам доведеться робити активне промо на місцевому рівні.
Ось орієнтований чеклист, від якого варто відштовхнутися:
- сайт із асортиментом, цінами, фотографіями та інтегрованим відеовлогом;
- контекстна реклама та SEO-просування;
- співпраця із віртуальними додатками — TripAdvisor, Google Maps;
- наповнення контентом власних соцмереж (кондитерська — вельми інстаграмний бізнес);
- системний запуск промокампаній (з блогерами, у медіа чи суто в соцмережах з певним бюджетом на рекламу).
Щоб виділитись при запуску вашої кондитерської, дослідіть тренди:
- Популярність здобули десерти з локальних продуктів. Наприклад, зефір з гарбуза, гратен з айви і яблук.
- Французькі десерти, тобто еклери й профітролі, поступово, але впевнено витісняють макарони…
Список можна продовжувати безкінечно.
Важливо брати до уваги відгуки гостей. При цьому вивчати нові технології виготовлення десертів та світові тенденції. І впроваджувати їх у вашому місті першими. Та вигідно підкреслювати це у промо.